Foutmelding bij openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwruitenberg

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2013
Goedemorgen,

Al enige tijd probeer ik een bestand werkend te krijgen op mijn site, maar helaas lukt me dat niet.
Hierbij de foutmelding en daarbij wat ik allemaal geprobeerd heb:

Warning: opendir(ftp://site@weerstationopheusden.nl@ftp.weerstationopheusden.nl/weerstation/NOAA/noaa.php) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/deb20247n3/domains/weerstationopheusden.nl/public_html/site/weerstation/NOAA/noaa.php on line 195

Hij verwijst naar het volgende stukje in het php-bestand:

PHP:
$Naming = 'CU';              // set to 'WL' or 'VWS' or 'CU' maybe overidden by posting ?type=
                             // or if an include call, $wxtype='CU'; before the include call

if ($Naming == 'CU') {
  $NOAAdir = 'ftp://site@weerstationopheusden.nl@ftp.weerstationopheusden.nl/weerstation/NOAA';      // point to your NOAA file sub-directry
//  NO current NOAA month or yearly files
}

En dan line 195:

PHP:
if ($handle = opendir("$NOAAdir")) { 
	while (false !== ($file = readdir($handle))) { 
		if ($file != "." && $file != "..") { 
            $files[] = $file; 
        } 
	} 
	closedir($handle);

Alles staat keurig via Filezilla in de map die ik aangegeven heb.
Ik heb de link al veranderd naar http, of gewoon ./NOAA, maar het mag helaas niet baten.
Ik heb de bestanden in een andere map geplaatst, noaa.php (het bestand waar het over gaat) verplaatst, maar ook dat hielp niet.

Het typische vind ik dat hij er public_html tussen zet.
Maar goed, http://www.weerstationopheusden.nl/site/weerstation/NOAA/noaa.php geeft dus de foutmelding.

Wat doe ik verkeerd of wat gaat er verkeerd?
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Het bestand zelf heb ik als bijlage toegevoegd.

Bekijk bijlage noaa.zip

Het lijkt mij dat de $NOAAdir onjuist geformuleerd is.

Normaliter ziet een FTP-url er zo uit wanneer je direct in wilt loggen: ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@adres

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan