Foutmelding bij openen mail's in Outlook...

Status
Niet open voor verdere reacties.

smiggle

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2015
Pchapert en Telkens ik een mail wil openen in Outlook gaat het niet altijd en krijg ik foutmelding:

Script: https://a.gfx.ms/shared_xgR21G1nRyxXCD2m4LxGdg2.js.7

Wat achter a.gfx.ms/ staat is niet altijd hetzelfde...

Iemand een idee welke fout dit is en wat ik er kan aan doen?

Begin maar eens met het scannen van je systeem met Mbam. (ken je dat progje?)

Vink de instelling hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar in je browser uit en kijk of dat helpt.

Klik hier voor de website.

Kies vervolgens voor download, free version.

Na installatie, kies bovenin voor ‘scannen’.
Klik daarna het middelste vak aan : ‘aangepaste scan’.
Onderin : klik op “stel scan in”.
Vink links in beeld “scan naar rootkits’ ook aan
Selecteer AL je aangesloten / aanwezige harde schijven / USB sticks / SD kaartjes (kortom alle aangesloten opslagdevices) en klik tot slot op “Scan nu”

Afhankelijk van de snelheid van je computer kan dit een half uur tot enkele uren duren.

Vertel ons wat het resultaat van de scan was.

Laatst bewerkt:
Klik hier voor de website.

Kies vervolgens voor download, free version.

Na installatie, kies bovenin voor ‘scannen’.
Klik daarna het middelste vak aan : ‘aangepaste scan’.
Onderin : klik op “stel scan in”.
Vink links in beeld “scan naar rootkits’ ook aan
Selecteer AL je aangesloten / aanwezige harde schijven / USB sticks / SD kaartjes (kortom alle aangesloten opslagdevices) en klik tot slot op “Scan nu”

Afhankelijk van de snelheid van je computer kan dit een half uur tot enkele uren duren.

Vertel ons wat het resultaat van de scan was.

Ja nu weet ik welk programma je bedoeld en ik heb al eens malewarebites laten draaien weliswaar andere versie maar niks gevonden....Deze ook eens laten draaien maar blijkbaar kan ik geen aangepaste scan aanklikken,als ik op scannen klik begint deze direct te scannen (misschien omdat deze versie gratis is)...?

helemaal bovenin moet je drukken op scannen, jij hebt onderin geklikt denk ik. (volg letterlijk de stapjes die ik hierboven beschrijf en je komt op de juiste plek uit)

Laatst bewerkt:
helemaal bovenin moet je drukken op scannen, jij hebt onderin geklikt denk ik.

Heb op de juiste scan geklikt (bovenaan)...heb dit nog eens geprobeerd op andere pc en daar kon ik wel geavanceerd kiezen:confused: Raar...
Zal morgen op de desbetreffende pc nogmaals malewarebites herinstalleren en uitproberen.Ik laat dan zo vlug mogelijk iets weten.

Geavanceerd ? Dat kom je niet tegen als je de stapjes uitvoert zoals ik die beschreef.

Geavanceerd ? Dat kom je niet tegen als je de stapjes uitvoert zoals ik die beschreef.

Tijdje niet online kunnen komen maar bij deze ...malwarebites heeft niet direct wat gevonden en heb een volledige herinstallatie van Windows gedaan...
Nu wat mij opvalt is dat bij de persoon indien hij zijn outlook mails opent en een heel anders uitziend beeld krijgt dan gewoonlijk en weet niet hoe hij daar aan komt...misschien ligt het ergens aan de outlook zelf?
dit krijg je te zien:

Schermopname (11).png

Oei, jij hebt het al die tijd niet over Microsoft Office Outlook gehad, maar over Microsoft Outlook.com, da's héél wat anders.

Oei, jij hebt het al die tijd niet over Microsoft Office Outlook gehad, maar over Microsoft Outlook.com, da's héél wat anders.

Ja inderdaad maar daar ik nooit met office outlook werk ben ik daar niet bij blijven stilstaan...:confused:
Heb daar ook een andere topic voor geopend voor het geval...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan