foutmelding bij openen word bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

misty

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
102
Hallo,

Ik ben bezig met een aantal bestanden te openen in Word. Toen ik één bestand geopend had en aan het uitprinten was, wilde ik een tweede bestand openen, en kreeg toen een foutmelding:

Er is onvoldoende geheugen of schijfruimte. Het gewenste lettertype kan niet worden weergegeven.

Dit met als gevolg dat ik niets van het hele document kan zien. Ik heb verder niet veel andere programma's draaien. Wat is er aan de hand en wat kan ik doen om dit op te lossen?

Groetjes
 
Hallo,

Ik ben bezig met een aantal bestanden te openen in Word. Toen ik één bestand geopend had en aan het uitprinten was, wilde ik een tweede bestand openen, en kreeg toen een foutmelding:

Er is onvoldoende geheugen of schijfruimte. Het gewenste lettertype kan niet worden weergegeven.

Dit met als gevolg dat ik niets van het hele document kan zien. Ik heb verder niet veel andere programma's draaien. Wat is er aan de hand en wat kan ik doen om dit op te lossen?

Groetjes

Je hebt te veel processen tegelijketijd aan of je hardeschijf kan het niet allemaal in eén keertje aan. Sluit een paar onbelangerijke processen af zoals rundll32.dll, yahoo of msn..

Of je hebt te veel lettertypen en dan kan de geheugen het niet aan want misschien had je net als mij 1000 lettertypes verschillend en duurt het laden veels te lang of loopt ie vast of foutje aangeeft.

Oplossing: Sluit onbelangerijke processen af en draai een schijfdefragmentatie en verwijder al je cookies, tijdelijke internet bestanden om je pc wat sneller te laten draaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan