Foutmelding bij opstarten Media Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Berichten
312
Hallo,
Ik heb XP opnieuw geïnstalleerd. Als ik Media center start krijg ik de volgende melding:
De videokaart of de bijbehorende stuurprogramma's zijn niet compatibel met media center.
Ook de melding: Hardware moet geïnstalleerd worden.
Ik heb kabel tv van Ziggo.
Weet iemand wat ik hier verder mee moet?
 
Naar apparaabeheer gaan en zeggen of je daar iets ziet van gele uitroeptekens en / of cirkels met rode kruizen erin.
 
Naar apparaabeheer gaan en zeggen of je daar iets ziet van gele uitroeptekens en / of cirkels met rode kruizen erin.

Bij overige apparaten stonden allemaal gele uitroeptekens: voor de printer, multimediacontroller, videocontroller.
Ik heb bij alle stuurprogramma bijwerken gekozen. Bij sommigen werkte dat maar bij de printr en videocontroller kwam de melding: de software niet gevonden.
Ik kreeg wel niet meer de melding dat de videokaart niet compatibel was met mediacenter. Als ik naar de instellingen ga in mediacenter krijg ik bij tv de melding:de tunerhardware is niet geïnstalleerd of er is geen geldig stuurprogramma.
 
Zorgen dat je álle stuurprogramma's uit de kast haalt en eerst eens fatsoenlijk alle drívers voor de hardware installeert.
 
Ja, je hebt de pc ooit gekregen en daar zaten schijfjes bij. Het is minder zinvol om verder te gaan zonder dat je eerst álle bij de pc horende drivers installeert. Als er dan een probleem overblijft, dan kunnen we wellicht probleemgericht verder gaan.
 
Ja, je hebt de pc ooit gekregen en daar zaten schijfjes bij. Het is minder zinvol om verder te gaan zonder dat je eerst álle bij de pc horende drivers installeert. Als er dan een probleem overblijft, dan kunnen we wellicht probleemgericht verder gaan.

Olay.
Ga morgen aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan