Foutmelding bij opstarten na update routersoftware...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Hoi allemaal,

Ik had een half uurtje geleden een probleem met de software van mijn router, dat wilde hij updaten. Als ik dat niet deed kon hij niet op internet... Het probleem was eigelijk gewoon dat ik de router opnieuw moest installeren, en instellen, dat is nu gelukt, dus ik kan gewoon weer op internet... maar de update installeren is niet voltooid, dus nu komt er iedere keer als ik opstart dat scherm. Het probleem is dat hij de setup niet kan voltooien, omdat er een foutmelding is: "access violation at adress 004B7750 in module 'DHCPSWICH.EXE' read of address FFFFFFFF"
Weet iemand hoe ik die foutmelding kan weghalen, waardoor ik de software af kan installeren?

Robert-Jan

Kun je de oude software niet terug zetten. En dan opnieuw installeren van de nieuwe software.

Er zat geen software bij... en het probleem is dat de update vastloopt tijdens het installeren, de update zou nadat hij helemaal geïnstalleerd is niet meer moeten opstarten... maar hij loopt vast voordat hij helemaal geïnstalleerd is...

En terug zetten naar de fabrieksinstelling dan, je zult toch wel kunnen resetten.

Ik zal het morgen wel eens proberen... hoewel ik geen idee waar ik dat moet zoeken...

Meestal aan de achterzijde van de router een heel klein knopje wat je met een paperclip moet indrukken.

Hoi,
Ik heb het net geprobeerd, maar het is nog steeds niet gelukt. Ik heb op het reset knopje gedrukt, maar het probleem blijft. Ik denk eigelijk gewoon dat het op de pc is geinstalleerd, en niet op de router, zou dat kunnen?

Robert-Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan