Foutmelding bij opstarten: Registor editor

• Onderwerp starter Onderwerp starter chb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Als ik mijn computer opstart, verschijnt altijd de foutmelding: Registor editor; kan Wink-inf.reg niet importeren.

Als ik dat wegclick, dan kan ik gewoon verder werken zonder problemen.

Maar nu heb ik een nieuwe all-in-one gekocht, een officejet 5505 HP bij de Aldi. Maar nu wil het bijgeleverd programmaatje niet geinstalleerd worden.
Ik heb een oudere computer met Windows 98 2e ed. erop. Zou dat met elkaar te maken hebben en hoe los ik dat op???

Wie kan me raad geven.:confused:

Hoe oud is je computer, iets van 1999? Ik gis maar want Windows 98 SE werd ook in dat jaar geïnstalleerd.

Dan kunnen de twee problemen met elkaar te maken hebben. Systeem is te klein! Te weinig geheugen, te weinig snelheid, te weinig harde schijfruimte.

Om te beginnen moet je zorgen dat je het laatste stuurprogramma voor de videokaart binnen haalt vermoedelijk van www.nvidia.com. Dan het oude stuurprogramma verwijderen. Als dit in de software opsomming staat (start/instellingen/configuratie/software) dan daar aanklikken en dan verwijderen kiezen. Anders via rechtsklik Mijn Computer/eigenschappen/apparaatbeheer en daar bij Beeldschermstuurprogramma verwijderen.
Systeem herstarten, komt meestal in 600X800 terug en het nieuwe stuurprogramma installeren. Volg hierbij de instructies van de fabrikant.

Hierna komt het bericht over WINK-inf niet meer voor.

Herstart het systeem 2 keer, hierdoor komen alle registers weer tot rust.

Begin nu met de installatie van de deskjet en laat weten hoe dat verloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan