foutmelding bij opstarten windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

schom062

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Geacht forum,
Mijn vriendin heeft pas een nieuwe computer en krijgt telkens bij opstarten een foutmelding. Er is bij de registratie bij Packerd Bell iets misgegaan waardoor de reg. niet lukte maar dat is inmiddels verholpen. Echter nu krijgt ze telkens bij opstarten windows de foutmelding: HDreg error 53 runtime error file not found.
Deze melding kun je gewoon wegklikken maar ze vindt het toch irritant. Wie weet raad?

Ik heb dit bericht gevonden via Google en het staat op een of ander Packert Bell forum, dus het moet bij PB een bekend iets zijn.

+++++++++++++++

News [ ]
"Runtime error 53, file not found" at Windows XP startup

Situation
After performing a software recovery on my PC, the following error message is displayed when Windows starts: "Runtime error 53, file not found". I can click OK and the message disappears. However, the next time I boot my PC the message returns. How can I get rid of this error message?

Solution
To solve this issue, you should delete the HDReg entry from the Scheduled Tasks list. To do so:
Click the Start button.
Click Control Panel.
When in category view, click the Performance and Maintenance category.
Click the Control Panel icon Scheduled Tasks.
Select the item HDREG.
Click Delete this item and confirm the operation.

+++++

Misschien toch "even" voor info naar de PB helpdesk bellen? Toch slordig bij een nieuwe PC en het gaat om de registratie bij PB.
Anders moet je zelf even via Google zoeken, met de foutmelding als input en dan selecteren maar...
Misschien heb je er wat aan

Erwin

bedankt etboss voor de informatie,
Vrijdag of zaterdag zie ik haar weer en dan zal ik kijken of ik dit probleem kan oplossen. Je hoort dan in ieder geval van me.
groetjes Jean-Paul

mijn vader heeft dat probleem ook een x op zijn laptob
gehad..het is toen opgelost maar hij heeft toen iemand opgebeld ik zal eens vragen als hij thuis is van zakenreis
dan laat ik nog wel eventjes weten

gr.computerfrank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan