Foutmelding bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Sinds kort ( 2 tot 3 weken) krijg ik elke bij het aanzetten en opstarten van mijn computer een foutmelding. Zie bijlagen.
Ik kom niet hier om te klagen omdat ik het vervelend vind om telkens op OK te klikken maar om te vragen waarom hij dit doet en of ik er iets aan moet doen. Is het misschien schadelijk? Ik heb mijn computer al gescanned met 2 virusscanners. Niks gevonden.

Als ik bij Google winrwv32.rom intyp krijg ik helemaal niks! Misschien zoek ik niet goed of ik ga gewoon naar de verkeerde sites.

Heeft iemand dit ook ooit gehad of weet iemand toevallig hoe ik dit moet verhelpen?

Trouwens: Mooi gemaakt met dat bijlage ding! Toppie! :thumb:Knipsel.jpg

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer is die melding er? (ivm. systeemherstel ofzo) Kan je de Windows-cd erin doen om te herstellen?

Ik krijg één ding bij het zoeken naar dat bestand op google: Deze vraag op Helpmij.nl...

Kan er ook niets over vinden.
Druk eens op Windowstoets+R en typ MSCONFIG en druk ENTER.

Hier heb je een tabblad opstarten waar je misschien kunt zien welke programma's er allemaal starten wanneer windows opstart.

Stuur anders even een screenshot van het tabblad opstarten.

Ook kun je nog in de logbestanden kijken voor fouten.
Druk eens op Windowstoets+R en typ eventvwr.msc en druk ENTER.
Zoejk hier naar de rode kruizen en open deze voor een beschrijving.

Groeten Marcel

Maar het is toch niet het zelfde... Ik heb het anders. Iemand nog een idee?

Hoe bedoel je? Het gaat om de aanroep van een (zelfbedacht) .ROM bestand van een of ander virus etc.

Ik raad je dus aan om de aanroep van dat .ROM bestand gewoon uit te schakelen zoals ik al aangaf via AutoRuns.

Succes,

Tijs.

@pilootnour5: Ik merk (toevallig) dat je stiekem (=zonder verdere terugmelding) de vraag op opgelost hebt gezet.

Een volgende keer gewoon even terugmelden dat je de instructies blijkbaar alsnog hebt gevolgd en daarmee het probleem hebt verholpen.

Tijs.

@pilootnour5: Ik merk (toevallig) dat je stiekem (=zonder verdere terugmelding) de vraag op opgelost hebt gezet.

Een volgende keer gewoon even terugmelden dat je de instructies blijkbaar alsnog hebt gevolgd en daarmee het probleem hebt verholpen.
Het is inderdaad wel handig als er even verslag uitgebracht wordt zodat iedereen ook wat van het probleem+oplossing kan leren.

(Ik merk nog regelmatig dat ik vragen beantwoord en dat je er nooit meer iets van hoort.
Terwijl je in ieders profiel kan zien als iemand ingelogd is geweest op het forum en dus je antwoord hebt gelezen).

Groeten Marcel

Kijk dan in mijn eerste posting in deze discussiedraad voor instructies om (in jouw geval) met AutoRuns te zoeken waar winrwv32.rom wordt aangeroepen, en schakel die aanroep uit.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan