foutmelding bij Photoshop 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

marline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
1
Hallo allemaal,

Heel lang geleden kreeg ik van mijn broer een kopie van photoshop 7.0
Deze deed het prima :thumb:, maar aangezien ik ging verhuizen heb ik de gegevens op een USB-stick gezet. Als ik nu photoshop wil openen op mn nieuwe computer krijg ik de melding:

could not complete your request because of missing or invalid personalization information.

Ik heb gehoord dat dit te maken zou kunnen hebben met het feit dat er al een versie van photoshop op je computer zou staan, maar dat is hier niet het geval :confused:.
Heeft dit te maken omdat ik het overgezet heb op een USB-stick en kan het eventueel opgelost worden? :shocked:

Alvast bedankt! :D

Groetjes Marline
 
Hallo allemaal,

Heel lang geleden kreeg ik van mijn broer een kopie van photoshop 7.0
Deze deed het prima :thumb:, maar aangezien ik ging verhuizen heb ik de gegevens op een USB-stick gezet. Als ik nu photoshop wil openen op mn nieuwe computer krijg ik de melding:

could not complete your request because of missing or invalid personalization information.

Ik heb gehoord dat dit te maken zou kunnen hebben met het feit dat er al een versie van photoshop op je computer zou staan, maar dat is hier niet het geval :confused:.
Heeft dit te maken omdat ik het overgezet heb op een USB-stick en kan het eventueel opgelost worden? :shocked:

Alvast bedankt! :D



Groetjes Marline

vermoedelijk is dat gewoon dat je een bestand uit een andere locatie niet op de usb stick hebt staan

je kan ook altijd op google naar het volgende zoeken

portable photoshop 7.0 download

dan heb je die in nog geen 70Mb EN gratis EN het werkt hetzelfde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan