Foutmelding bij query "deze expressie is niet correct getypt of bevat... (Fout 3071)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkVrenken

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2011
Hallo allen,

Ik ben bezig aan een database waarin ik alle klantgegevens vastleg met behulp van access. ik heb nu een pop-up formulier gemaakt waar ik bij de klant een contactpersoon kan toevoegen; dit werkt allemaal goed. nadat de contactpersoon is toegevoegd, voer ik een query uit in een combobox dit werkt aan de hand van het klant_ID. in de combobox zie je nu een lijst met contactpersonen bij de klant. nu mijn probleem: ik krijg bij het laden van het klantformulier een foutmelding nr 3071 weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (ik denk dat dit komt doordat het veld klant_ID leeg is bij het laden van het formulier)

ik zal ook alvast mijn sql meesturen

Code:
 SELECT tblKlanten.Klant_ID, tblContactpersonenKlanten.K_Voornaam, tblContactpersonenKlanten.K_Tussenvoegsel, tblContactpersonenKlanten.K_Achternaam, tblContactpersonenKlanten.K_Functie, Functies.F_Functie

FROM Functies INNER JOIN (tblKlanten INNER JOIN tblContactpersonenKlanten ON tblKlanten.Klant_ID = tblContactpersonenKlanten.Klant_ID) ON Functies.F_Functie_ID = tblContactpersonenKlanten.K_Functie 

WHERE (((tblKlanten.Klant_ID)=[Forms]![frmKlant]![tboKlant_IDK]));
alvast bedankt voor diegenen die met mij meedenken
groet Mark

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan