Foutmelding bij system recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pieter,
Ik denk dat het een spyware probleem geweest is.
Na wat testjes lijkt het erop alsof de error er uit is.
Ik kijk het nog even aan.

Mag ik je/jullie van harte bedanken voor de moeite en support gedurende deze thread!

Groeten,
Richard
 
Foutmelding bij "system recovery".

Geplaatst door WebGuy2
Ik denk dat het een spyware probleem geweest is.
Mm...we moeten spyware niet overal de schuld van geven. Als nabeschouwende veronderstelling: bij het zoeken naar verborgen partities terwijl er een DVD in de lade zit, gaat het systeem ook op zoek naar een bootable disc in de CD/DVD-drive. Treft hij daar een (verborgen) header aan van meer dan 200 posities (en die headers lopen uit tot wel meer dan 200 posities, copyright gegevens, producenten, regio-gegevens, overige beveiligingen) dan kan/kon(inmiddels ge"fixt"?) de error "Stop: c000021a" worden weergegeven en gaat het systeem down. Zie ook: http://support.microsoft.com/search...00021a+(Fatal+System+Error)&catalog=LCID=1033
 
Re: Foutmelding bij "system recovery".

Geplaatst door Boeing_737
Mm...we moeten spyware niet overal de schuld van geven. Als nabeschouwende veronderstelling: bij het zoeken naar verborgen partities terwijl er een DVD in de lade zit, gaat het systeem ook op zoek naar een bootable disc in de CD/DVD-drive. Treft hij daar een (verborgen) header aan van meer dan 200 posities (en die headers lopen uit tot wel meer dan 200 posities, copyright gegevens, producenten, regio-gegevens, overige beveiligingen) dan kan/kon(inmiddels ge"fixt"?) de error "Stop: c000021a" worden weergegeven en gaat het systeem down. Zie ook: http://support.microsoft.com/search...00021a+(Fatal+System+Error)&catalog=LCID=1033

Boeing 737,
Het probleem zou danm.i. toch veel eerder gebeurd moeten zijn als de stop ontstaat door de headers. Hoe kun je dat voorkomen?
 
Re: Re: Foutmelding bij "system recovery".

Geplaatst door WebGuy2
Het probleem zou danm.i. toch veel eerder gebeurd moeten zijn als de stop ontstaat door de headers. Hoe kun je dat voorkomen?
Ik meende uit de start van deze topic te begrijpen dat dit het probleem was:
Ik werk met een pc waarbij de system recovery op een (niet benaderbaar) partitie geplaatst die via F10 is te activeren. Er wordt dus geen losse CD meegeleverd. Normaal werkt dit verder prima en heb het diverse keren moeten gebruiken.
Helaas loop ik nu tegen de volgende foutmelding aan bij het opstarten van de recovery:
"STOP c000021a {Fatal System Error} The session manager initialization system process terminated unexpectedly with a status of Oxc000026c (0x00000000 0x00000000). The system has been shut down"
Daar lees ik uit dat je diverse malen de Windows Setup-bestanden op je D partitie hebt moeten aanroepen.
Maar dan vermeld je op 14-12-2005 in deze thread het volgende:
Ik ontdek het volgende na een dag en avond met wat trial and error: zodra er een schijf in de DVD-drive (NEC) zit krijg ik de foutmelding. Schijf eruit, of DVD drive gewoon open zetten?: volia, foutmelding blijft weg en recovery start op. Snap jij het nog?
De overige posts in deze topic vormden geen belemmering om mijn veronderstelling hier te opperen. Maar als je zeker weet dat je diverse malen de F10-aanroep hebt gedaan met een DVD in de lade dan is mijn veronderstelling weerlegd. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan