Foutmelding bij terugzetten backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoert86

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb mijn computer pas opnieuw geinstaleerd.
Van mijn muziek heb ik een backup gemaakt met Nero (dus NBA bestand)
Nu heb ik er win 7 op zitten, en wil ik de backup terug zetten.
Alles gaat goed, tot dat hij gaat beginnen met terugzetten, dan krijg ik de volgende melding:
The necessary Backup file (bestandsnaam) is not present on the expected location. Please specify the new location.

Vervolgens krijg ik een schermpje. hierop klik ik dan waar ik de backup wil hebben, maar dat doet ie vervolgens niet. Hij blijft die melding steeds weer geven.
Wat zou dit zijn? en wat kan ik er aan doen?

Bedankt alvast

Ik heb het verrmoeden dat het probleem in het 'path' zit. De oorspronkelijke schijf(partitie) -letter- wijkt af van de schijf (partitie) -letter- naar waar je de backup wilt terugzetten?

Nou, ik geef duidelijk aan waar hij vanaf moet komen. Met de foutmelding zegt hij steeds waar wil je't hebben, en dat kan ik 100 keer aanklikken (in openklapscherm), hij blijft het vragen!!!!
Zou ik de backup misschien op zelfde partitie als de doel locatie moeten gooien?

Probleem opgelost.
1 deel van de backup (1 bestandje) had ik als zip proberen te maken, en rest niet. Wilde kijken hoe dat ging.
Deze terug gezet als zijnde NBA, en probleem was opgelost.
Beetje domme fout van mezelf. Evengoed bedankt voor het mee denken.

gr.

Zoals ik al schreef heb ik het vermoeden dat de locatie waarvandaan de bestanden komen anders is dan de locatie waarnaar je wilt backuppen. Als je de terugzetlocatie gelijk houdt aan de oorspronkelijke backuplocatie dan zou de foutmelding mogelijk wegblijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan