• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding bij toevoegen speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

pd1lg

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2015
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
Office 365
Ik ben nu weer bezig met aanpassen van mijn programma.
Ik leen vaak de code's van dit forum, en probeer de code's te begrijpen. Bij sommige code's lukt het wel, maar er zijn ook een aantal waar ik helemaal niet uitkom.

Ik ben al een week aan het stoeien, maar geef het op. Daarom vraag ik jullie hulp weer.
De meeste code's die ik gebruik zijn afkomstig van VenA.

Hier gaat het om, ik heb een userform gemaakt om nieuwe spelers toe te voegen, en wijzigingen in de gegevens aanbrengen.
Ik heb van alle teams een keuzerondje gemaakt om een nieuwe speler aan een club te koppelen (weet niet of deze manier handig is). Hier krijg ik steeds een foutmelding in, maar heb geen idee wat de fout is.
En dan nog bij het toevoegen van een speler, de speler word wel in de lijst gezet, maar krijg daarna een foutmelding. Ook bij deze foutmelding heb ik geen idee wat de fout is.
Er zit een ID in, voor de totaal aantal spelers. Maar elke club heeft ook een spelerid, die zijn bij alle clubs gelijk.
Het wijzigen is nog niet gemaakt, is nog geen code van.

Ik hoop dat er iemand naar wil kijken!

Bekijk bijlage Federatie2017-4.xlsb

Je currentregion ligt één rij verder naar onderen.

Verwijder bij listbox eigenschappen "Tabel15" bij Rowsource

De meeste code's die ik gebruik zijn afkomstig van VenA.
Dan moet je of deze code's niet gebruiken of even wat tijd investeren om het te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al schreef, ben al een week bezig om de code's te begrijpen. Is niet negatief bedoel. Vind jouw code's goed in elkaar steken.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al schreef, ben al een week bezig om de code's te begrijpen.
Ik pas een paar jaar en leer nog elke dag bij.;)

Laatst bewerkt:
Ik pas een paar jaar en leer nog elke dag bij.;)

Ik ben soms wat chaotisch bezig, daarom is het moeilijker voor mij. Maar vind het leuk om met excel bezig te zijn. En ook dat ik hier hulp krijg ben ik dankbaar voor. :thumb:

Dank je wel Jack. Nu proberen te achterhalen hoe je dat gedaan hebt. :thumb:

Een goed boek is nogal smaak afhankelijk en dus vooral door de lezer te beoordelen. Vooralsnog vind ik Google en de help pagina van MS het beste boek.

Dank je VenA voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan