Foutmelding bij updaten van XP pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tabaksbaars

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Ik heb op een compac armada M700 laptop opnieuw XP Pro geinstalleerd. Nu wil ik de laptop laten updaten maar ik krijg steeds een foutmelding 0x80072EE2. Als ik dit op de knowledge database van Micrsoft opzoek krijg ik een aantal sugesties. echter dit blijkt niet te helpen. Wie kan me verder helpen.:confused:

orginele cd van xp
welke sugestie krijg je van microsoft en welke foutmelding krijg je dan als je dat probeert.

Inmiddels ben ik erachter dat de laptop wel wil udaten maar dan moet ik de update vaak opnieuw starten. Vaak krijg ik dan dezelfde melding maar als het geluk enigsinds mee zit dan gaat de laptop udaten. Het is me inmiddels gelukt om alle beschikbare updates erop te krijgen maar de vergt erg veel tijd op deze wijze. Misschien kan er mij iemand helpen om de probleem op te lossen.

Hetzelfde probleem is ook ontstaan bij een normale PC. Die heeft ook problemen met het update. Hij komt ook met dezelfde foutmelding. Een fout bij microsoft?

Hoe maak je verbinding met het internet?
Is er een firewall die het zaakje tegen kan houden?

Hier nog iemand met hetzelfde probleem.
Probeer de suggestie eens die ZipPe aangeeft, misschien is dat iets.

Je zegt dat je al de bovenstaande suggesties al geprobeerd hebt, geldt dat ook voor het controleren van het host bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan