Foutmelding bij upgraden naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander van Esch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
1
Hallo,

Ik krijg de volgende foutmelding als ik wil upgraden van Vista Home Premium;

De upgrade kan niet worden uitgevoerd vanwege de volgende problemen. Annuleer de upgrade, voltooi alle taken en start de upgrade vervolgens opnieuw.


Voor deze items moet u de volgende wijzigingen aanbrengen:
Verwijder deze programma's. Open het Configuratiescherm en zoek naar 'een programma verwijderen'.

* VeriSoft Access Manager

Het uitvoeren van een upgrade van Windows is van invloed op de volgende apparaten en/of programma's:


Deze programma's werken mogelijk niet goed na de upgrade. We raden u aan deze programma's te verwijderen voordat u de upgrade uitvoert. Annuleer de upgrade, open het Configuratiescherm en zoek naar 'een programma verwijderen'. (Opmerking: programma's die met * zijn gemarkeerd, kunnen na de upgrade veilig opnieuw worden geïnstalleerd.)
iTunes (Please deauthorize computer prior to upgrade)
ATI CATALYST Install Manager *
ATI Catalyst Control Center *
GoogleToolbar


Ik heb al bij configuratiescherm gekeken, maar daar staat niks van VeriSoft bij...
Iemand enig idee?

PS
Ik heb het volgende systeem:
ASUS Notebook M51T Series
AMD Turion(tm) X2-Dual-Core Mobile RM-70 2.00GHz
4,00GB RAM
32-bits


Groeten,
Sander van Esch
 
Upgrade windows 7

Hey.

Uuhm jij runt nu windows vista en je wilt een upgrade doen naar windows 7. Wel ik ben van mening dat dat geen goeie combinatie is. Het volgende wat ik je wil adviseren is dat de files die je op je schijf hebt backuped, en vervolgens een schone installatie doet van de windows 7 versie die jij wenst te installeren. Zo voorkom je namelijk dat soort wazige fout reacties. Dus mijn advies aan jou doe een schone installatie van windows 7 desnoods formateer je je schijf ook voor de zekerheid en je bent van de problemen af. Dus al met al upgraden nooit een goeie combi ben ik achter gekomen beste is gewoon een nieuwe schone installatie van het besturings systeem wat je wenst te installeren. Dit geldt overigens voor alle besturings systemen. Hoop je zo voldoende geinformeert te hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan