foutmelding bij versturen e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hands

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
Ik heb totaal geen problemen met outlook express,maar bij 1 e-mail adres krijg ik foutmeldingen als ik via outlook express mail verstuur?Verstuur ik hetzelfde mailtje via hotmail.com geen probleem??
Ik krijg deze fout:
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<
host mail.wxs.nl [195.121.6.51]: 550 5.1.1 unknown or illegal alias:
Waar kan dit aan liggen?
Bij ons,aan de versturende kant of bij de ontvanger?
Iemand idee?
groeten peter

Vamaf welk adres probeer je te versturen? En probeer je vanaf een WXS-verbinding of vanaf een andere verbinding te versturen?

Maar wel met een WXS adres neem ik aan? Bestaat het adres wel waar je een mailtje naar probeert te versturen. Probeer anders om een mailtje naar jezelf te sturen om te kijken of dat wel werkt.

nee,ik verstuur met een @home adres,maar dat mag toch geen probleem zijn.ik ontvang alles en kan alles versturen,alleen niet naar dat ene wxs adres.
Terwijl hun alles ontvangen op dat wxs adres allleen die van ons niet...???

Waarom verstuur je dan niet met de mailserver van @home?

ik heb @home en de ontvanger wxs(wat dat ook wezen mag) en ze ontvangen van ons niets en wij krijgen de mailtjes die we naar hun sturen terug met bovenstaande foutmelding

dat gaan we eerst eens proberen.
ik laat de uitkomst wel weten.
alvast bedankt

ik heb de virusscan gedraaid,housecall en norton en heb 6 geinfecteerde files gevonden.Daarna alles verwijderd maar tot op heden blijf ik de foutmelding krijgen??Nu ook al bij iemand de ook via @home mailt?
iemand nog ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan