Foutmelding bij verwijderen Messenger!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi luitjes,

Ik zie in mijn lijst met software twee maal MSN 7.0 staan.
Als de oudste versie wil verwijderen krijg ik een foutmelding. Zie bijlage!!
Wat kan ik hier mee?

Raymond

Laatst bewerkt:
Installeer MSN opnieuw en probeer hem dan te verwijderen.

Alternatief is een tooltje (zoiets als JV16 powertools) te draaien die de vermelding weghaalt.

Dat werkt niet helaas. Hij zet de nieuwe versie dan gewoon naast de oude!
Regcleaner bied ook geen soelaas.....
Ik probeer JV16 wel ff...welke functie moet ik hebben?

je ding

Je kan mischien ook ff een proggie gebruiken zoals spybot ofzo, mischien dat dat werkt.

Geplaatst door Raymond Bos

Werkt helaas niet, krijg dezelfde melding!
Ook met clear it?
Bij tour uninstaller wordt eerst de gewone uninstal gestart. Als dit niet kan krijg je een melding en daarna een nieuw scherm. Waarschijnlijk met een aantal bestanden. Deze kan je verwijderen en dan is msn ook weg.

Hij zegt op een gegeven moment dat het programma verwijderd is maar als ik en mijn lijst met software kijk staat hij er gewoon nog.....

Windows Messenger neem ik aan maar toch niet MSN Messenger 7.0??

Microsoft Messenger:
No action. Met deze optie laat u Microsoft Messenger werken zoals hij altijd werkt. Maakt u dus gebruik van dit populaire chat programma zorg dan dat no action staat geselecteerd.

Uitschakelen autostart. Hiermee voorkomt u dat Microsoft Messenger automatisch meestart met Windows. Met name handig als u geen breedband verbinding hebt en een wat tragere computer

Complete deinstallatie. Wanneer u Microsoft Messenger nooit gebruikt kunt u het er af halen met deze optie

http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=454&art=Yes

Anders gewoon de mappen uit program files halen , en even een reagleaner er over.

XP Antispy doet het inderdaad niet. Heb net alle mappen weggehaald maar dan haalt hij ook de goede versie eraf...Als ik 7.0 terug instaleer staan er gewoon weer die twee versies.Één versie wil er gewoon niet uit. Maar ik het is gewoon nog maar de vermelding......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan