foutmelding bridge.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

realmitch

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
hoi all

ik krijg elke keer als ik mijn pc opstart de foutmelding,
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\windows\System32\bridge.dll
Kan de opgegeven module niet vinden

wat is dit voor melding en hoe kan ik het oplossen ?

zover ik weet is er niet veranderd aan de pc uitgezonderd een scan van Norton of ad-aware.

m.v.g. realmitch

Hoi,

Download hier je bridge.dll file en pak de file uit.

Zet de file daarna in deze map C:\windows\System32\ en start je pc opnieuw op daarna moet je er geen last meer van hebben.

Geplaatst door Lucky Fred
Het is spyware.
Ga naar http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=172491 ,lees het eerste bericht goed door en volg de aanwijzigingen die daar worden gegeven.

Die file zelf is opzich toch geen spyware?
Of zit ik nu zelf mis?

Het bestand bridge.dll hoort niet op uw systeem thuis. Dat er wel melding van wordt gemaakt, wijst erop dat u bezoek heeft gehad van ad- of spyware. Er zijn verschillende advertentieprogramma's die erom bekend staan dat ze stiekem een exemplaar van bridge.dll uw pc binnen proberen te smokkelen, waaronder Loudmarketing.bridge en WinFavorites.Bridge. En als de indringer zich nestelt op uw systeem, laat 'ie ook een aantal verwijzingen achter in het register. Verdwijnt het bestand van z'n plek of wordt 'ie weggegooid, dan loopt die verwijzing mank en geeft het besturingssysteem een foutmelding. [/B]

Geplaatst door krugar
Hoi,

Download hier je bridge.dll file en pak de file uit.

Zet de file daarna in deze map C:\windows\System32\ en start je pc opnieuw op daarna moet je er geen last meer van hebben.

Als je dit zelf hebt gedaan zou ik mijn bericht aan Realmitch zelf ook maar opvolgen.

Bridge.dll hoort echt niet thuis op je PC.
Geloof me nou maar en volg mijn aanwijzing uit vorige bericht.

Gr. Fred

Als je dit zelf hebt gedaan zou ik mijn bericht aan Realmitch zelf ook maar opvolgen.

Ik heb het zelf niet gedaan :D

de link werkte niet dus ik heb het gelukkig niet gedaan.

allebei bedankt , ik ga ff verder in die andere topic :)

Dus als ik het goed snap ik die file een overblijfsel van spyware dat op je pc blijft staan, die dan die foutmelding geeft? :o

Het is een file die verwijst naar een onbetrouwbare site die je het onbetrouwbare antispywareprogramma SpyHunter aan probeert te smeren.

Het is een file die verwijst naar een onbetrouwbare site die je het onbetrouwbare antispywareprogramma SpyHunter aan probeert te smeren.

Ok, bedankt weet ik dat ook weer :D

Foutje! Sorry....

Ik ben wat voorbarig geweest.

Ik was met een andere bridge in de war: Bridge over troubled water en Bridge het kaartspel(grapje).

:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan