Foutmelding (DEP)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabouter2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
2
Beste forumbezoekers,

Zoals jullie misschien zien, ben ik nieuw op dit forum. Ik heb namelijk een vraag over een foutmelding die ik sinds 2 dagen krijg. De foutmelding ziet er zo uit:


Preventie van gegevensuitwerking (DEP) microsoft
Om uw computer te beveiligen, heeft Windows dit programma afgesloten
Naam: aanmeldingstoepassing Userinit
Uitgever: Microsoft Coporation


Ik krijg deze melding zodra ik mijn computer opstart. Er verschijnt geen bureaublad of iets dergelijks en eventuele oplossingen met configuratiescherm zullen dus niet helpen.

Kan iemand mij helpen?
 
Kijk 's ff hier: http://support.microsoft.com/kb/875352/nl DEP staat voor Data Execution Prevention ofwel "preventie van gegevensuitvoer" ga naar mijn computer-eigenschappen-geavanceerd- prestaties-instellingen,bovenste tabblad staat DEP,daar moet 'n programma in de lijst staan dat geblokkeerd wordt door DEP.Maar pas op met wat je doet DEP is er niet voor niets zoals je kunt lezen in de link!
Probeer 's in de veilige modus(F8) op te starten!
En kijk ff hier
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie:thumb:

Ik heb de beveiligde modus geopend (f8) en systeemherstel op zondag gezet. Waarschijnlijk lag het probleem aan een programma dat ik had gedownload: Verdiem; Edison. Dit is een programma dat ervoor zorgt dat je computer minder energie gebruikt als je sleep-mode aanstaat. Blijkbaar werkt dit programma niet zo goed met mijn besturingssysteem...

Nogmaals bedankt
 
Graag gedaan,zo zie je maar weer dat je voorzichtig moet zijn om té drastisch in je besturingssysteem of hardwaresettings te willen ingrijpen want dat is wat zo'n programma in feite doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan