Foutmelding Dreamweaver

• Onderwerp starter Onderwerp starter srp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

srp

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Sinds enige tijd krijg ik bij het openen van een file, het opslaan, het openen van een andere file etc. Dus elke paar seconden, een foutmelding:
The following Translators were not loaded due to errors.
ASP.htm has configuration information that is invalid .
XSLT.htm ghas configuration that is unvalid.
Ik heb al eens de cd van het programma opnieuw geladen na een zoektocht op internet.
Maar dat hielp niet. Iemand een idee?

Even helelemaal de-installeren, Dus alle configuratie bestanden en zo ook verwijderen voordat je hem opnieuw installeerd?

Maar ik weet eigenlijk niet goed hoe je zo'n repair moet doen..
Gewoon de cd erin en dan opnieuw installeren? Ik vond op internet een tijd geleden dat je alleen een paar onderdelen moest doen. Maar dat werkte niet..
Kan je nog precieser zijn wat ik dan moet doen? :confused:

wat je gewoon moet doen is de cd erin doen en dan vraagt hij wat je wil doen omdat hij het programma detecteerd als reeds geinstalleerd... dan kan je een repair doen, of een reiinstall ofzo:)

Foutmelding Dreamweaver nog niet helemaal weg

Het werken met de CD en daar een foutcheck laten doen/ een repair laten uitvoeren, heeft een beetje gewerkt. Dank. Maar voor 50%.
Ik kreeg bij elke handeling twee keer dat vervelende foutmeldscherm, nu krijg ik dat nog maar 1x. Ben dus wel 50% geholpen, maar is er nog een andere truc voor die andere 50%?

Ik neem aan dat je niet in ASP programmeert? probeer dat anders eens in je config uit te schakelen?

probeer dat anders eens in je config uit te schakelen, zeg je. Ok, maar waar vind ik die? Waar kan ik die dan uitzetten?

In je opties/instellingen, ik werk zelf niet met Dreamweaver maar met Macromedia Homesite, (zonder wysiwyg)
maar ik filosofeer een beetje mee

Dreamweaver fout

Ok, dank je, maar er is niet zoiets als een tools of extra, wel preferences, maar daar zit niet iets in wat ik kan gebruiken hiervoor.
Ik probeer al een tijdje op de forums van Adobe, voorheen Marcormedia, maar dat gaat iemand niet in de koude kleren zitten! Ik kom er na een half uurtje prutsen nog ssteds niet in. Ga maar morgen opnieuw proberen want fie foutmelding wordt natuurlijk wel erg iiritant zo.
Groet
SRP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan