Foutmelding email server

Status
Niet open voor verdere reacties.

savah25

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
Hallo allemaal,

Geheid dat deze vraag al meerdere malen is gesteld, maar via google word ik ook niet wijzer, dus gaan het hier proberen.

Ik heb een free mail adres van wanadoo. Deze is overgenomen door Orange. Ik ben ook van provider gewijzigd ( nou eigenlijk vriend)
Sindsdien kan mijn mail niet meer lezen of ontvangen via outlook. Nou probeerde ik het weer gister en heel even deed ie het. Sindsdien geeft mijn mail dit aan:

"Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.orange.nl', Server: 'pop.orange.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR POP werkt alleen als u via Wanadoo inbelt. Gebruik webmail', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Maar hij heeft het heel even wel gedaan. dus ik kan me niet voorstellen dat ie nu zegt dat ik alleen via wanadoo kan aanmelden. Daar zij ook niet meer bestaan. Ondanks dat de provider Casema is, dan moet mijn outlook toch dat ook aannemen?

Graag hulp, want via die webmail krijg ik zoveel troep per dag dat het nu al een paar keer is gebeurd dat ik mails heb weggegooit van vrienden. Plus een mail schrijven is ook niet makkelijk. En outlook is gewoon zoveel overzichtelijker.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Savah

opnieuw instellen

opnieuw instellen met de gegevens van je nieuwe provider.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan