• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding Excel over VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmiesch

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
In Excel krijg ik de foutmelding die als bijlage is toegevoegd!

Iemand enig wat deze foutmelding betekend en hoe ik het op kan lossen?
De foutmelding ontstaat na het klikken op een macro, welke voorheen geen problemen gaf!

Bijlagen

Die valt in het doosje van "meest gedetailleerde foutmeldingen" :)

Geen idee, door naar het plaatje te kijken :)
geeft google geen uitkomst? Anders misschien Excel gewoon herstarten en dat het dan opgelost is (omdat het voordien werkte)

Ook toevallig geen nieuwe software/Excel uitbreidingen geinstalleerd die conflicten kunnen geven?

Herstarten geeft helaas geen uitkomst...
Google nog niet geprobeerd maar zal zo doen, echter hieronder de vba code:
Zou jij eens willen kijken of hier een fout in zit? Is voor het gebruik van 1 Excel bestand om daarin ALLLE draaitabellen te verversen!

Sub AllWorkbookPivots()
Dim pt As PivotTable
Dim ws As Worksheet

For Each ws In ActiveWorkbook.Worksheets

For Each pt In ws.PivotTables
pt.RefreshTable
Next pt

Next ws

End Sub

Toevallig ook niet de data waarheen de pivot table verwijst leeg gemaakt? Maw dat hij de data niet kan vinden.

Wat bedoel je met data waarheen hij verwijst? de draaitabbel waar die naar verwijst?

Nee alle draaitabellen staan nog en de gegevens staan er nog in, als ik via wizard de draaitabellen aanpas lukt het wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan