• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

foutmelding excel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu heb ik bemerkt dat om even wat ik verander aan de formule (terug zet in de originele versie) er steeds dezelfde foutmelding komt
ps:wanneer ik de formule niet kopieer en helemaal opnieuw invoer krijg ik ook de foutmelding??
nu is het zo dat ik de formule van de eerste maand gecopieerd heb naar de 2de maand en dit werkt perfect maar als deze kopieer naar de derde maand en de volgende krijg ik de foutmelding??
hierbij een voorbeeldje van de eerste 2 maanden die perfect werken,als deze ik deze kopieer om het jaar vol te krijgen en de formule aanpas zit met de foutmelding??
De bewuste formule staat in kolom AH

mvg,Luc

Bekijk bijlage uren 2013-20 personen.xlsm

Laatst bewerkt:
deze is gemaakt met kopieren van maand2 en dan plakken.
moet "IN" automatisch ingevuld worden onder za en zo ?
de rest alvast op 8 zetten? of iets dergelijks

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Sylvester,bedankt voor de reactie.
Wat mij opvalt in het bestand dat je doorstuurt is dat ik de formules in maand 2 ook niet meer krijg aangepast
(in de vorige bijlage wel)??
ps:de formules in kolom AG en AH moeten steeds werken op de rij voorprogrammatie en die verschilt van maand tot maand!!
dit wil zeggen maand1:=Einde(B30:AF30;$B$25:$AF$25),maand2:=Einde(B30:AF30;$B$50:$AF$50),
maand3:=Einde(B30:AF30;$B$75:$AF$75),enz.als ik nu maar iets probeer te veranderen aan de formule krijg ik de foutmelding?? wat met de formule ook moet gebeuren is dat deze de waarde van de vorige maand moet meenemen
vb:=Einde(B30:AF30;$B$50:$AF$50)+AH5.omdat de uren die de maand daarvoor steeds mee moeten verrekend worden.
(dit werkt wel in kolom AG)??

Om op u vraag terug te komen,op de lijn voorprogrammatie moeten de weekdagen steeds ingevuld worden met 8 en zaterdag en zondag met IN.op de feestdagen moet dit in week W1F,W2F,W3F zijn en voor zaterdag en zondag moet dit INF zijn.

ps:is er iets dat ik over het hoofd zie ivm aanpassen van formules (steeds de foutmelding)??

mvg,Luc

Laatst bewerkt:
Sylvester,hierbij het bestandje dat ik reeds heb aangepast 2de en derde maand ik heb manueel ook de weekindeling aangepast (kwam niet overeen met de datums(nog steeds de foutmelding)??
als ik in cel AH30 de formule wil aanpassen naar rij 50 ipv 25 en + cel AH5 invul krijg ik de foutmelding
ps:heb geprobeerd om het bestand door te sturen terwijl de foutmelding aanwezig was maar dit lukt niet?
de aanpasing gaat zonder problemen wel in kolom AG??
de foutmelding staat wel in post1.
Ik heb en vorige file aangepast en deze werkt perfect (zonder de lijnen die bovenaan zijn toegevoegd week/dagtellers)is dit misschien de oorzaak van de foutmelding??
Ik kon de aangepaste file niet posten is te groot

Mvg,Luc Bekijk bijlage uren 2013-20 personen(3.xlsm

Laatst bewerkt:
Sylvester,de problemen met de lijnen van de week/ploegtellers heb ik na lang zoeken in orde gekregen(oorzaak ??)
zie volgende link (weer een stapje verder naar de afwerking).
http://www.swoopshare.com/file/62362...s+ok.xlsm.html
het enige dat nog rest is dat de weekindeling(de 8 voor de uren en IN voor zaterdag/zondag) en de voorprogrammatie autm. worden ingevuld,kun jij mij hierbij helpen
(ken niet veel van formules)

mvg,Luc

Laatst bewerkt:
Ga dit in nieuwe vraag zetten (probleem foutmelding in van de baan).
mijn dank aan iedereen voor de aangeboden hulp.
mag slotje op!!

mvg,Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan