Ik krijg wanneer ik aflog van 1 van de 2 XP accounts de foutmelding dat lees of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt. Het andere account heeft totaal nergens last van.
Nu kreeg ik de tip om in de loggegevens te kijken:
- ik had dus vermelding staan voor Mediamanager: deze heb ik dus uitgeschakeld
maar geen oplosing.
- andere melding is userenv.dll: ik heb deze vervangen door een "vers" exemplaar.
Al met al nog geen oplossing.
Iemand een idee? Bij voorbaat dank!
07/12 P.S. er word helaas niet op gereageerd dus toch verder gaan spitten. Op de PC staat Holiday Lights em nu is de foutmelding er niet als deze uitgeschakeld is bij afsluiten. Blijkt nu ook een FAQ te staan bij Tiger Technologies: ze hebben dit probleem nooit gemerkt maar er is over geklaagd: probeer maar eens een aantal andere lampjes is het antwoord. Voorlopig opgelost
Nu kreeg ik de tip om in de loggegevens te kijken:
- ik had dus vermelding staan voor Mediamanager: deze heb ik dus uitgeschakeld
maar geen oplosing.
- andere melding is userenv.dll: ik heb deze vervangen door een "vers" exemplaar.
Al met al nog geen oplossing.
Iemand een idee? Bij voorbaat dank!
07/12 P.S. er word helaas niet op gereageerd dus toch verder gaan spitten. Op de PC staat Holiday Lights em nu is de foutmelding er niet als deze uitgeschakeld is bij afsluiten. Blijkt nu ook een FAQ te staan bij Tiger Technologies: ze hebben dit probleem nooit gemerkt maar er is over geklaagd: probeer maar eens een aantal andere lampjes is het antwoord. Voorlopig opgelost
Laatst bewerkt: