foutmelding flashplayer update

Status
Niet open voor verdere reacties.
die tune up zit er niet tussen,zou ik ook een pc herstel kunnen doen of werkt dat niet?
em moet ik me eerst aanmelden voor fix it?

snap er totaal niks meer van wat een gedoe

Laatst bewerkt:
Doe maar geen pc herstel, en als TuneUp utilities niet in het lijstje voorkwam dan staat het blijkbaar niet op de computer, dus geen probleem.

Wat is er nu niet duidelijk aan het stappenplan van posting #17 ?

Tijs.

ik snap niet dar er 32 bit staat op c-scherm flasplayer en ik 64 moet hebben?

en na de updates die hij wel zitet heb ik steeds de foutmelding nu deze met code 80070002 en 800705b9

en als ik windows/r toets doe zie ik flashplayer 11 plugin staan?

Laatst bewerkt:
De Flashplayer (plugin) zelf is 32-bit, maar de Microsoft update is voor Windows 64-bit, want dát is wat er draait op jouw computer.

Dat je ook bij andere updates dezelfde foutmelding(en) krijgt verbaast me niet: Er is een probleem met Windows Updates op je computer.
Vandaar dat het stappenplan van posting #17 niet werkt aan Flashplayer maar aan het Windows Updates proces op je computer!

Ga gewoon doen wat er in die posting #17 staat. Ik reageer vanaf nu alleen op terugmeldingen van (de resultaten van) de instructies in posting #17.

Tijs.

Laatst bewerkt:
. Maak een snelkoppeling naar cmd.exe op je bureaublad ?snap niet hoe het moet hoor ben een leek op dat gebied

Ik vroeg al: Wat is er nu niet duidelijk aan het stappenplan van posting #17 ?

Ok, over het maken van een snelkoppeling naar CMD.EXE op het bureaublad:
Open het bureaublad: [Windows-toets]d toetscombinatie
[Als het goed is is het kaal kort indrukken van de [Windows-toets] ook voldoende om het bureaublad getoond te krijgen. Test maar wat werkt.]
Rechtsklik op een leeg stuk van het bureaublad en kies Nieuw en in het submenu er onder: Snelkoppeling
Vul in als opdrachtregel: cmd.exe
Klik Volgende etc. totdat de snelkoppeling er staat.

Tijs.

Ik schrijf: Kort de Windows-toets indrukken (dus ook weer loslaten)
En wat doet [Windows-toets]d toetscombinatie?

Ik biedt 2 alternatieven, en jij meldt maar de helft terug...

Tijs.

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth is hij mee bezig nu tot zover gelukt ,en dan de volgende ook copy/plakken ?

Jep, die tweede regel ook laten uitvoeren. Herstart voor de zekerheid de pc daarna, en kijk of de updates dan wel willen downloaden en installeren.

Tijs.

oke dank u wat een gedoe als je er niet veel van kent ,maar het komt goed :confused:

zo het is gelukt pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff,maar kan nog somige dingen niet openen [internetmuziek luisteren enzo] ,zouden er nog updates komen?

na de pc opnieuw opgestart te hebben is het verholpen ,ik hoop dat het zo blijft we wachten even af:thumb:

Laatst bewerkt:
Prima. Laat maar weten zodra er weer nieuwe Windows updates zijn en of die dan óók goed installeren.

Daarna kun je de vraag als opgelost aangeven, via het klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

[Problemen met afspelen audio een nieuwe vraag van maken, eventueel. Heeft (naar mijn idee) namelijk niets te maken met Windows updates.]

Tijs.

oke tot op heden zijn er geen updates meer maar alles werkt prima ,kan het het nu als opgelost aangeven of nog even wachten ermee?

alvast bedankt voor de lastige klus haha:thumb:

Ik denk dat de volgende Windows updates ook geen problemen zullen geven, dus wat mij betreft zet je de vraag nu al op opgelost. Zie in mijn vorige posting hoe je dat kunt doen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan