Foutmelding fout 0x80070057

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsurgeles

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Goedendag,
Ik had een vraag...
Als ik in windows live mail een foto wil versturen via picassa dan krijg ik de volgende foutmelding... fout 0x80070057
Hij kan de mail niet versturen omdat ik een foto via picassa wil verzenden
Alles werkte goed totdat ik een update deed
Ik heb overal op het inet gekeken en alles geprobeert zowat wat er staat (zelfs een programma wat de fout zou oplossen gekocht voor 30 euro maar het programma deed de fout niet herstellen
Aub help mij want ik heb het nodig om fotos te verzenden via live mail en picassa zoals ik het altijd heb gedaan!

Goedendag,
Ik had een vraag...
Als ik in windows live mail een foto wil versturen via picassa dan krijg ik de volgende foutmelding... fout 0x80070057
Hij kan de mail niet versturen omdat ik een foto via picassa wil verzenden
Alles werkte goed totdat ik een update deed
Ik heb overal op het inet gekeken en alles geprobeert zowat wat er staat (zelfs een programma wat de fout zou oplossen gekocht voor 30 euro maar het programma deed de fout niet herstellen
Aub help mij want ik heb het nodig om fotos te verzenden via live mail en picassa zoals ik het altijd heb gedaan!

Ik had hetzelfde zie hier Bij mij kwam er ook nog een inlogschermpje.

Ik bleek nog een oude account te hebben bij Windows Live en daar heb ik ingelogd en aangevinkt dat ik aangemeld moet blijven met deze computer en toen ging het wel.Dus mogelijk gaat het wel als je een account aan maakt bij Windows Live Mail. Het is het proberen waard. Ik vind overigens Windows Live Mail zeker geen vooruitgang op Outlook Express.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan