foutmelding frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Als ik me met frontpage bezig bent met me website krijg ik steeds te zien als ik op voorbeeld klikt

Er is een fout opgestreden in het script op deze pagina

regel: 54
Teken: 1
Fout : Syntaxisfout
COde : 0
Url : File://C:\Documents and Setting\Marleen de Jong\Local Stettings\TempPageTempDir\pvw1.htm

Wilt u doorgaan met deze bewerking Ja Nee

kan ja of nee aanklikken dan kan ik gewoon verder gaan
Maar verander ik weer wat krijg ik het weer te zien maar dan staat pvw1.htm op pvm2.htm
en de volgende op 3 enz

Wie weet waar dat aan ligt of hoe ik er af kom

marleen

Hier staan de oorzaak en de oplossing.
Die oplossing is het uitschakelen van de Enhanced Security Configuration.
Maar: If you turn off Enhanced Security Configuration, you may expose your server to potential security attacks.
Je kunt beter zorgen dat je die melding niet meer krijgt.
Ga in IE naar Extra > Internet-opties > Geavanceerd en haal daar het vinkje weg bij Foutopsporing in scripts inschakelen.
Die pvw1.htm etc. zijn gewone html-documenten. Waarschijnlijk rapporten van de foutmeldingen - je moet ze maar eens bekijken.

Laatst bewerkt:
Guus abc zei:
Hier staan de oorzaak en de oplossing.
Die oplossing is het uitschakelen van de Enhanced Security Configuration.
Maar: If you turn off Enhanced Security Configuration, you may expose your server to potential security attacks.
Je kunt beter zorgen dat je die melding niet meer krijgt.
Ga in IE naar Extra > Internet-opties > Geavanceerd en haal daar het vinkje weg bij Foutopsporing in scripts inschakelen.
Die pvw1.htm etc. zijn gewone html-documenten. Waarschijnlijk rapporten van de foutmeldingen - je moet ze maar eens bekijken.

ik heb ze uitgevinkt maar het probleem blijft wel in frontpage...niet op internet maar in frontpage zelf dus op voorbeeld

marleen40 zei:
ik heb ze uitgevinkt maar het probleem blijft wel in frontpage...niet op internet maar in frontpage zelf dus op voorbeeld
Dat begrijp ik niet helemaal. Ik ken FrontPage niet, maar ik nam aan dat die Internet Explorer gebruikt voor een preview, zoals Dreamweaver dat bijvoorbeeld ook doet.
En dan zou je die melding ook niet meer moeten krijgen. :confused:
Als FP inderdaad IE voor zo'n preview gebruikt, kun je eens proberen tijdelijke internetbestanden en cookies op te ruimen.
Start de pc dan even opnieuw op en kijk of het dan wel goed gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan