Foutmelding (geen Of Beperkte Internet Verbinding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casa_Mootje

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2004
Eey mensen :D HELP

ik krijg telkens de volgende foutmelding zodat mijn draadloos internet verbinding wil maken;

geen netwerkadres verkrijgbaar ofzo

ik kan dan gewoon niet op het internet!!!

ik heb al geprobeerd om de firewall en Antivirus uitteschakelen maar helpt niet
Ik heb ook al de DHCP-client via /configuratiescherm/systeembeheer/service/ opnieuw gestart maar blijf maar de zelfde foutmelding krijgen.

KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN !!!

ik moet er wel bij zeggen sinds de webkey erop zit doet ie zo :D maar niet bij alle pc's alleen bij de 2 van de 3:D

Casa_Mootje zei:
Eey mensen :D HELP

ik krijg telkens de volgende foutmelding zodat mijn draadloos internet verbinding wil maken;

geen netwerkadres verkrijgbaar ofzo

ik kan dan gewoon niet op het internet!!!

ik heb al geprobeerd om de firewall en Antivirus uitteschakelen maar helpt niet
Ik heb ook al de DHCP-client via /configuratiescherm/systeembeheer/service/ opnieuw gestart maar blijf maar de zelfde foutmelding krijgen.

KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN !!!

ik moet er wel bij zeggen sinds de webkey erop zit doet ie zo :D maar niet bij alle pc's alleen bij de 2 van de 3:D

Hoi

is jou probleem betreffende bovenstaande opgelost??
Zo ja weet je nog hoe je dit gedaan hebt? ik heb nl het zelfde probleem

alvast bedankt voor je reactie.

Beperkte verbinding

Het is misschien te eenvoudig voor woorden maar volgens mij is het opgelost wanneer je voor een minuut het stroom van je modem haalt

ik heb hetzelfde probleem met mijn 2e laptop en kan slechts een beperkte of geen verbindingsmoglijkheden krijgen.
Ik heb de stroom eraf gehad, aar geen succes. ipConfig/renew... geen succes.
Iemand nog een idee?
Het is vast heel makkelijk, maar het valt mij niet mee..

Stef
:D

Schakel firewall en virusscanner uit op beide computers (zorg wel dat je geen internetverbinding hebt!). Bij mij werkte dit.

Als dit de clou is moet je waarschijnlijk je firewall opnieuw tunen zodat toegang wel wordt verleend voor de andere comp. Hoe dat moet? Geen idee, ik werkte op deze manier alleen met 2 offline pc's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan