foutmelding geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wisskid

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
ik krijg als ik een rapport probeer te openen op een pc de fout melding :Er is onvoldoende geheugen beschikbaar om de schermweergave bij te werken

als ik dezelfde DB op een andere pc draai krijg ik deze melding niet

wat kan hiervan de oorzaak zijn

Grapje zeker?!

Misschien is er wel onvoldoende geheugen?!
En op de andere computer is er wel genoeg geheugen!!!

de beide computers hebben ruime te over dus dat zal niet het probleem zijn

Een vervelend probleem dat niet altijd iets te maken heeft met de foutmelding. Ik zou het in eerste instantie zoeken in de Access instellingen op de pc. Vanuit het VBA scherm (<Alt>+<F11> naar <Foutoplossing>, <db compileren> en controleren of er fouten in de db zitten, via <Extra>, <Verwijzingen> controleren of er bibliotheken ontrbreken, en eventueel vanuit de db via <Extra>, <Database hulpprogramma's>, <Database comprimeren> kijken of het probleem nog steeds bestaat.

te weinig geheugen

beste Michel

ik had er niet bij gezegd dat het om een pc ging op de zaak welke op het netwerk is aangesloten....
het blijkt nu dat als ik de pc die de foutmelding geeft "stand alone"" zet dus van het netwerk afkoppel ik de melding niet krijg...
zou er een instelling op het netwerk gewijzigd kunnen zijn die deze melding genereert

groet Wisskid

zou er een instelling op het netwerk gewijzigd kunnen zijn die deze melding genereert

Zou ik even navragen bij de daarvoor aangewezen partij nl jullie ICT afdeling.

Tardis

sorry voor mij te late reactie het lag inderdaad aan de ICT afdeling....

groet Wisskid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan