Foutmelding gekopieerde DVD's

Status
Niet open voor verdere reacties.

SLAMMER

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Steeds als ik een door mezelf gekopieerde DVD opnieuw wil rippen met DVD Shrink of DVD Decrypter en wil branden geeft hij een foutmelding, zoals gegevensfout (cyclische redunantiecontrole) aan.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Nee, want mijn gewone DVD speler speelt dus geen DVD R af, maar mijn DVD recorder wel.
Alleen als mijn DVD speler dus wel gekopieerde DVD's afspeelt kan ik hem van speler naar recorder kopieren.
Snap je ?
Het zijn 2 aparte vragen

Ik snap het..

Ik zou ze niet opnieuw rippen, de grootte is tenslotte al goed, maak er een ISO van (nero/cloneDVD). Veel makkelijker, ISO kun je dan direct weer fikken.

Bij nero krijg je de optie om er een Image van de maken nadat je hebt gekozen om e.e.a. te branden, het vinkje vind je boven de instelling voor de brandsnelheid.

Ik zal mijn probleem ff wat uitgebreider uitleggen.
Met mijn DVD speler kan ik geen gekopieerde DVD's afspelen, hij herkend ze gewoon niet.
Dus moet ik mijn gekopieerde DVD weer op mijn harde schijf zetten, en als ik hiermee bezig ben, dan geeft hij dus die foutmelding al aan.
Dus ik kom er niet eens aan toe, om hem met Nero te branden.
Snap je?

Misschien ineens een stomme gedachte, maar kan het soms zijn dat mijn DVD speler alleen maar DVD R - leest.
Hoe kan ik dat nakijken, als dat zo is?

Die kans lijkt mij bijna uitgesloten, alle moderne DVD-spelers lezen beide soorten. Een DVD+ brander kan wel DVD-R lezen en andersom ook.

Nou dan blijft het probleem nog steeds bestaan, dus als een ieder de oplossing weet dan hou ik me aanbevolen.
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan