Foutmelding GTB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luigino

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Hoi allemaal,

Probleem:
Ik heb al een eeuwigheid dat ik een foutmelding krijg elke keer als ik Internet Explorer open. Dit is gerelateerd aan Google Toolbar. Ik wil het echter niet kwijt, vind het een zeer handige toolbar, in tegenstelling tot vele anderen. De foutmelding heb ik hieronder toegevoegd.
1pb6me.png

Mijn interventies tot nu toe:
Ik heb Google Toolbar meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Het probleem blijft op den duur weer terugkomen.
Ik heb mijn pc meerdere malen laten scannen (Norton 360 2011, full system scan, vindt alleen cookies), registryscan met C-Cleaner. Ik heb de code vd foutmelding geprobeerd te googlen, geen succes.

Mijn PC:
Windows Vista Home Premium, SP2.
Hewlett Packard a6625nl

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Laatst bewerkt:
Niet echt een oplossing, maar zou je hem niet kunnen uitschakelen via MSconfig? Dit onderdeel staat vast en zeker in je startup

Niet echt een oplossing, maar zou je hem niet kunnen uitschakelen via MSconfig? Dit onderdeel staat vast en zeker in je startup

Ik heb het geopend, en zie deze 3 opties staan:
- Google Updateservice (gupdate)
- Google Update-service (gupdatem)
- Google Software Updater

Welke moet ik stoppen of alle 3?

Thanks, ik heb inderdaad de GTB al vaker opnieuw geinstalleerd middels die methodes, echter de foutmelding blijft terugkomen.

Ik heb nogmaals alle tabbladen doorgegebladerd, maar de notifier staat er niet bij, alleen de updater... =(

Dan even met de botte bijl: De google toolbar deinstalleren en internet explorer deinstalleren en opnieuw installeren. Gaat dat lukken? Welke Windows en IE versie heb je?

Mijn PC:
Windows Vista Home Premium, SP2.
Internet Explorer 9.0.8112.16421

Voor zover ik weet kun je IE niet verwijderen, alleen blijven upgraden (klopt dat?). Het staat nl. ook niet in de lijst van software die ik kan verwijderen onder configuratiescherm.

Jawel, zo: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

Maar wel eerste even de google toolbar verwijderen. Ik weet niet of het meehelpt, maar ik kan me voorstellen dat je zo in ieder geval oude flarden nog verwijderd

Internet Explorer verwijderen

De volgende instructies zijn van toepassing op Windows 7 en op Windows Vista.

Klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.

Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.

Klik op een van de twee mogelijkheden:

Nu opnieuw opstarten (om de procedure voor het verwijderen van Internet Explorer 9 af te sluiten en de vorige versie van Internet Explorerterug te zetten).

Later opnieuw opstarten (wachten totdat u uw pc afsluit of opnieuw opstart).

Jawel, zo: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

Maar wel eerste even de google toolbar verwijderen. Ik weet niet of het meehelpt, maar ik kan me voorstellen dat je zo in ieder geval oude flarden nog verwijderd.

Hoi error53, tot nu toe heeft uw oplossing geholpen. Ik heb nog geen foutmeldingen gehad over de GTB =). Ik zag bij het verwijderen van IE dat ik 2 versies geinstalleerd had staan, IE8 en IE 9. Beide verwijderd en 9 gereïnstalleerd, en it seems to be working fine now. Dankje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan