Foutmelding harde schijf kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zero3211

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Ik heb een Asus laptop en gisteren sloeg het opeens helemaal vast (scherm bevroor).

daarna wilde windows niet meer opstarten. Ik had de keuze voor de repair functie of windows normaal op te starten. Beide manieren gaven weinig resultaat.

Ik kom uiteindeiljk in een scherm wat op een Windows Vista background lijkt en ik die mijn muis ook. Daar blijft het op staan en verder doet het niets.

Recoveren lukt ook al niet (zowel via de harde schijf als via de meegeleverde dvd). Het recoveren start, blijft een paar minuten op 0% staan en dan krijg ik een with scherm met grote rode letters 'ERROR'. Bovenaan staat: cannot set temp path to work in

Volgens Asus is het een probleem met de harde schijf. Nu wil ik graag nog kijken of ik gegevens kan overplaatsen

Ik heb de HD in een HP laptop gezet, maar ik krijg daar ook een wit scherm en er staat bij dat het geen Asus laptop is.

Hoe kan ik mijn gegevens nog redden? (als er nog enig leven in de harde schijf zit??? )

Harddisk middels externe behuizing en usb op pc aansluiten en zo proberen te benaderen

Dat heb ik helaas niet en ik wil het graag vandaag gedaan hebben, zodat ik alles morgen kan opsturen.

Zijn er nog andere manieren?

Zonder extra stukje hardware aan te schaffen ben ik bang van niet. Zou ook kunnen met een converter van de laptop harddisk naar pc aansluiting, maar ja, moet je ook kopen

Als je in de buurt van Almere woont ben je welkom, ik heb wel zo'n apparaatje en kan dus alle bestanden voor je veiligstellen, mits de harde schijf zelf niet kaduuk is.

Dat is helaas niet naast de deur. Ik woon in de buurt van Gorinchem.

heb je ook een xp cd zoja probeer dan Xp eens te installeren

Ik zou het niet doen, er is altijd een kans dat je meer schade aanricht dan je al hebt. Eerst de bestanden redden, dan pas rommelen.

geeft de hardeschijf ook afentoe tikken?? niet dan kan er toch iets met de laptop aan de hand zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan