foutmelding hotmail pagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hadji
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Als ik hotmail wil openen krijg ik een foutmelding en als ik verzenden of niet verzenden klik sluit de pagina, dit is zwaar irritant want kan mijn mail vaak niet bekijken, weet iemand hier een oplossing voor ? bedankt alvast

Hadji zei:
Als ik hotmail wil openen krijg ik een foutmelding en als ik verzenden of niet verzenden klik sluit de pagina...
Welke foutmelding? Je opent hotmail in je webbrowser? Er is de laatste tijd voortdurend wat aan de hand bij hotmail, heb je al bij hun Help gekeken?

nee heb nog niet gekeken op hun help want ik dacht dat het aan mijn pc lag, maar inderdaad t kan aan hotmail liggen want ik heb t bij de rest van de sites, die ik bezoek, niet of nooit gehad. wat voor foutmelding het is weet ik niet hij geeft aan dat "er is een fout opgetreden en moet worden afegesl. enz."

Update Internet Explorer eens naar de nieuwste versie.

En wat je ook nog kan doen is daarna je Hotmail account opnemen in Outlook Express. Dus in OE naar Extra, dan Accounts en de gegevens van je account bij Hotmail invullen. OE opent dan zelf in plaats van een POP3- een HTTPserver. Vaak ontloop je dan Hotmail "gezeur" in de webbrowser.

Het is gelukt door de nieuwste versie van Internet Explorer te updaten, het probleem is opgelost en inderdaad je hotmail account opnemen in je outlook express is heel handig.

Bedankt allemaal voor jullie hulp

Graag gedaan, Hadji.

@ Boeing,

Hotmail in Outlook Express of MS Outlook werkt alleen nog met oudere Hotmail-accounts. Met nieuwe accounts niet, tenzij je Hotmail Plus hebt (maar daar moet je voor betalen).

@Buffy, ik geef toe, mijn hotmail-account heb ik al tien jaar en sinds twee jaar ook nog eens Plus, maar volgens mij heb je het déze keer niet bij het rechte eind.

Naast mijn Hotmail- heb ik het webmailaccount van Scarlet ook in Outlook Express op kunnen nemen.

In het Help-bestand worden die mogelijkheden ook gewoon besproken, zonder voorwaarden.

Boeing_737 zei:
volgens mij heb je het déze keer niet bij het rechte eind.
Ik heb het wél bij het rechte eind. Voor oude Hotmail-accounts werkt het vooralsnog nog, maar een nieuw gratis Hotmail account kun je niet meer opnemen in Outlook Express. Dat is ook uitgebreid in het nieuws geweest, bijv. http://www.breekpunt.nl/nieuwsbericht.asp?id=9763. En er zijn hier op Helpmij tientallen berichten over te vinden.

Of om even uit de Microsoft Knowledge Base te citeren:

MSN Hotmail no longer supports Distributed Authoring and Versioning (DAV) for free user accounts. Outlook Express uses the DAV interface to connect to Hotmail. Only paid Hotmail accounts will work correctly with Outlook Express. If you configured Outlook Express or Outlook to access your Hotmail account before DAV support was ended, you may still be able to use Outlook Express to open a free Hotmail account. However, eventually Hotmail will no longer support DAV for all free Hotmail accounts.

bron

Duidelijk? ;)

@Buffy,ik was je andere link nog aan het lezen. Je hebt dus gelijk.

ik heb exact het zelfde probleem. en IE opnieuw installeren lukt niet aangezien ik reeds de laatste versie van IE heb (IE7 buiten beschouwing gelaten)

bijkomend is bij mij nog dat hij ook crasht op windows update :(

iemand enig idee?

alvast bedankt.

(indien ik hiervoor een nieuwe vraag moet openen, mijn excuses om dit hierin te posten)

Laatst bewerkt:
het crashen bij update van windows had ik ook en toen is mij verteld dat als je service pack 2 hebt en een illegaal windows software hebt dan moet je je windows niet updaten, misschien dat er iemand anders meer hierover weet.

ja ok, maar dat lost het probleem niet op e? nu ja, kheb IE7beta2 geinstalleerd en dat werkt dan weer wel. ik zal voorlopig dan maar met IE7beta2 blijven knoeien, I guess...

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan