Foutmelding I.E.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bongerston

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Sinds enige tijd krijg ik af en toe een foutmelding tijdens het surfen in I.E. 7, nl.
"Attribute Raw Read Error Rate Changes From 63 to 62".
Wie kan mij vertellen wat dit te betekenen heeft en wat ik er aan kan doen?
Groetjes Ton B.

Asl ik de melding opzoek in Google kom ik steeds tegen dat het een probleem kan zijn met de harddisk.

Download eens HDD Health
http://www.panterasoft.com/

Installeer het en start het op. Rechtsonder bij de tijdklok verschijnt een nieuw icoo, een harddisk
klik hier 1x met de rechtermuisknop op en kies voor Show HDD Health
Klik op het tabblad Health.
Kijk eens of er meldingen in staan over problemen met de harddisk(en)

Laatst bewerkt:
Hallo Mike
Het betreft inderdaad een foutmelding van het programma HDD Health, een programma wat de harde schijf op fouten controleert. Sinds ik dit programma enkele weken geleden geïnstalleerd heb verschijnt af en toe de foutmelding.
Als ik in het programma op het tabblad S.M.A.R.T. kijk is daar de foutmelding ook in het rood aangegeven.
Value 62
Tresholt 6
Worst 55
Inc. -5
Is er iets fout met de harde schijf?
m.v.g. Ton B.

Ik heb het programma net ook even geinstalleerd en kies ik bij rechtermuisknop op het icoon Check Attributes Now dan krijg ik ook deze melding.

Lijkt er meer op dat dit programma een fout bevat. Verwijder het programma eens en check dan of je de melding nog steeds krijgt. Of sluit het programma eens helemaal af.
Rechtermuisknop en kies voor EXIT

Denk dat er verder niets aan de hand is maar dat dit programma iets vreemds doet.

Foutmelding

Oke
Ik heb het programma afgesloten. Wanneer ik het dan wil gebruiken doe ik het wel handmatig opstarten. Reuze bedankt.
Ton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan