Foutmelding IE bij bezoek webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Een vriend van me krijgt de volgende foutmelding ( zie bijlage). Hij zegt dat hij dat alleen krijgt bij het bezoek aan de volgende homepage: www.winssen.nl/dorstvlegels

Ik heb verder van niemand gehoort dat hij/zij deze fout krijgt bij bezoek van deze pagina. Voor alle duidelijkheid. Ik ben de "webmaster" van deze pagina.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kan aan mijn pc liggen, maar ik krijg "pagina niet gevonden" bij het bezoeken van die link.

mm,

Ligt de server er misschien uit

Ik kijk even verder

Mijn foutje,

ik had er een punt achtergezet.

De link loopt nu wel

sorry

Slofje,
Pagina werkt wel, geen foutmelding. Ik vermoed dat jou ‘vriend’ zijn Internet Explorer TE strak heeft afgesteld. Ik krijg zijn melding niet maar wel een gele uitroepteken omdat de pagina te veel activeX elementen of andere soort scripts gebruikt.

Grtz
Falco

MM, Ik krijg zelf dat uitroepteken niet.

Hoe bedoel je "TE strak "afgesteld? ( zodat ik hem kan uitleggen wat hij moet aanpassen.

Trouwens "vriend "mag je ook lezen als "goede kennis "hoor.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door falconetti
Slofje,
Pagina werkt wel, geen foutmelding. Ik vermoed dat jou ‘vriend’ zijn Internet Explorer TE strak heeft afgesteld. Ik krijg zijn melding niet maar wel een gele uitroepteken omdat de pagina te veel activeX elementen of andere soort scripts gebruikt.
Dan mag IE nog steeds niet worden afgesloten, maar moet een maelding geven. Welke IE gebruikt hij, en heeft ie echt nergens anders problemen?

Maar deze topic is begonnen met de melding dat ALLEEN op die pagina?
Ik vroeg me ook af welke IE hij gebruikt?
Als men 100% zeker is dat pagina is veilig dan kun je dat ook bijv. toevoegen aan je lijst vertrouwde website.
Slofje, ik bedoelde dus de instellingen bij: Extra\Internet Opties..\Beveiliging. Het niveau van deze?

Groetjes
Falco

Welkom terug Slofje :D!
Ik vroeg zijn beveiligings niveau. Als hij dus op Extra\ Internet Opties klikt en vervolgens op tabje beveiliging. Staat dat op: Gemiddeld of Aangepast?
Daar heb je ook een groene icoontje: Vertouwde websites. Daar zou hij jou website in de lijst moeten plaatsen.
Maar..omdat jij webmaster bent van de site misschien heb je hier wat aan: Ik kan wel op de site maar krijg een uitroepteken links onder. Als ik op deze klik 2x dan krijg ik de melding: zie mijn bijlage.

Groetjes
Falco

Bijlagen

Hallo,

Ik heb 'm inderdaad al gevraagd hoe hij de beveiliging heeft stan maar hij zit niet zoveel op het net als wij. ( ondanks zijn chello ) Dus alles gaat met beetjes. ( of is het bitjes..)

Dus maar weer even wachten...

We wachten wel :D

Wim, als voorbeeld kijk naar mijn melding/posting bij de Kazaa van Mister Dennis.

Ik kap nu mee, het is 2:12 dus : slaap lekker !!

Grtz
falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan