Foutmelding IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Hallo,
Ik heb op verschillende computers IE 7 geinstalleerd.. Maar bij enkele computers krijg ik steeds bijgevoegde foutmelding: In IE is een fout opgetreden en moet opnieuw worden afgesloten. Excuses blabla...

Dus, op een paar computers doet ie dit, en op een aantal andere niet. Terwijl ze allen op dezelfde wijze zijn geinstalleerd. (zelfde xp versie etc).. Hoe krijg ik deze foutmelding weg?

Alleen door IE 7 te verwijderen en 6 weer terug te zetten? Of mis ik op de computers waar het fout gaat misschien proggies (java of iets dergelijks)???

Ik hoop dat iemand me de tip kan geven..

Ik heb diezelfde fout ook eens gehad. Ik ahd winxp er ook op staan. Als je hem opstart geeft hij een blauw scherm heb dat een keer laten aflopen en toen deed hij het weer.

NU heb ik echter dezelfde fout als jij nu hebt. Het blauw scherm werkt ook niet meer. Ik ben gewoon overgestapt op Firefox

Hallo,
Ik heb op verschillende computers IE 7 geinstalleerd.. Maar bij enkele computers krijg ik steeds bijgevoegde foutmelding: In IE is een fout opgetreden en moet opnieuw worden afgesloten. Excuses blabla...

Dus, op een paar computers doet ie dit, en op een aantal andere niet. Terwijl ze allen op dezelfde wijze zijn geinstalleerd. (zelfde xp versie etc).. Hoe krijg ik deze foutmelding weg?

Alleen door IE 7 te verwijderen en 6 weer terug te zetten? Of mis ik op de computers waar het fout gaat misschien proggies (java of iets dergelijks)???

Ik hoop dat iemand me de tip kan geven..

Heeft het te maken met een update die laatst gedaan is? Ik heb er namelijk ook last van, ik vind het erg vervelend... ik kan namelijk niet overstappen op FF. Ik ben een ontwikkelaar en moet dus ook website testen in IE7

Wat kan ik doen om alles weer goed te maken? Of moet ik nu helemaal XP opnieuw installeren? Daar heb ik helemaal geen zin in...

ik heb het al vanaf het begin (toen de nederlandse versie net uit was).. En het gekke vind ik gewoon dat het op de ene computer heel regelmatig voorkomt, een andere weer af en toe.. en weer op een andere nooit.. dus.. zeg het maar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan