• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding in Excel: U wilt een formule of bestand verplaatsen of kopiëren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedykepke

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Hoi,
mijn vriend heeft een file FACTUREN 2015, waar er per klant een tabblad voor bestaat
echter om hét hem gemakkelijk te maken, maakt hij telkens van een bepaalde klant steeds een kopie - van kopie - van kopie - van kopie...
soms wel méér dan 10 kopieën - wat met zich meebrengt dat hij geheid op een bepaald moment volgende foutmelding krijgt (zie ook bijlage):

U wilt een formule of bestand verplaatsen of kopiëren met daarin de naam halo, die al bestaat op het bestemmingswerkblad.
wilt u deze versie van de naam gebruiken? enz....

Is er een mogelijkheid om deze foutmelding uit het bestand/file te krijgen en op welke manier?
Ik zoek hieral een ettelijk tijd naar, doch concreet nog niets gevonden.
Wie kan mij helpen?

Alvast straf wel bedankt op voorhand voor de nodige hulp
doei
Speedy
:rolleyes:

Bijlagen

• Foutmelding formule.jpg
    Foutmelding formule.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 138
Wil je dat we die foto ontwikkelen of wat moeten we er mee?

ik begrijp je opmerking niet
het feit is: hoe kan ik die foutmelding verwijderen uit Excel
Speedy

Die foutmelding kan je niet weghalen. De fout wel, maar dan moet je het bestand even uploaden (eventueel zonder naam etc.). Klinkt alsof hij de naam van de tabbladen gewoon moet aanpassen naar de klantnaam

in bijlage een voorbeeld file
als een kopie wilt maken van bv tabblad 1 'Klant P', krijg ik terug de foutmelding
mogelijks kan jij zien wat hiermee dient aangevangen te worden om toekomstgericht deze foutmelding niet meer te krijgen
alvast bedankt op voorhand voor de gedane moeite
Speedy

Bijlagen

In het tabje formules kan je "Namen beheren" selecteren. Daarin heb je een lange lijst staan met verwijderde cellen die nog steeds een naam hebben.
Die kan je even handmatig verwijderen en je probleem is opgelost.

amai DAT is de oplossing abevleeming
straf wel bedankt zenne
ben enorm content hoor

't was reëel al ettelijke tijd dat ik naar een oplossing zocht voor deze foutmelding
ontelbare keren hiervoor gezocht op 't internet
doch nergens een antwoord hierop gevonden

BEDANKT
Speedy

Nu weet je het belang van een (voorbeeld)bestand mee te posten.

inderdaad Cobbe, je hebt volkomen gelijk, geef dit grif toe hoor
je kan hét ietwade als gemakzucht aanzien van m'ine kant
echter heb ik hét nogal ferm druk, vandaar ook....
wel geen excuus hé, doch wel een feit

wens je nog een zonnige dag toe
Speedy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan