foutmelding in IE8

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
sinds ik IE8 heb geinstalleerd kom ik niet meer op site http://www.essent.nl/
ik zie dan nl
ScreenShot002.jpg

klik ik dan op Sluiten, zie ik

ScreenShot001.jpg

ik heb al via start/uitvoeren ingetypt:
regsvr32 urlmon.dll
toen ok
en las
DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd

heb de tif en temp map ook al leeggemaakt, ook met of zonder smartscreen filter nog steeds dezelfde foutmelding, dit is alleen bij die pagina van Essent
dit heeft dus allemaal niet geholpen,
op mijn andere pc met IE7 heb ik geen probleem met die site,
hoe is dit op te lossen ?

Misschien zit ik nu helemaal fout, maar er zijn site die niet goed om kunnen gaan met sommige browsers.
Dat houd dan meestal in dat de site niet goed zichbaar is, maar niet dat je browser vastloopt.
Ik vind het heel vreemd. Nog vreemder dat het maar met een site is.

denk niet dat het aan die site ligt, want div anderen mensen kunnen wel die site openen in IE8 met Vista of XP, ook div anderen weer niet,
op mijn andere pc met XP en IE7 kan ik die site wel openen,
het is dus idd heel vreemd, dat ik die foutmelding zie in IE8;

Ik heb het net geprobeerd met IE8 en ik heb precies hetzelfde probleem. Ik denk dat het een foutje is in IE8 en dat je via een andere browser gewoon naar die site moet gaan. Er zal binnenkort wel een fix komen voor dit soort problemen.

Ik heb het net geprobeerd met IE8 en ik heb precies hetzelfde probleem. Ik denk dat het een foutje is in IE8 en dat je via een andere browser gewoon naar die site moet gaan. Er zal binnenkort wel een fix komen voor dit soort problemen.

als er een fout zit in IE8 zou iedereen dat toch moeten hebben n.m.m.,
maar zoals ik al schreef komen anderen wel op die site met XP of Vista en IE8

Volgens mij is het gewoon een invoegtoepassing die vastloopt wanneer je een bepaalde site opent waarbij deze invoegtoepassing gebruikt word zoals de Flash Player of Java bv.

Ook heeft IE8 de nieuwe compactibiliteitsweergave, probeer die eens. Dat doe je daar rechtsbovenaan op pagina te drukken en dan op compactibiliteitsweergave te klikken.

Edit: als de site onmiddelijk vastloopt nadat je de site opent kan je instellen dat die automatisch word geactiveerd bij het betreden van die site, dit doe je door op Pagina te klikken rechtsboven en dan op instellingen voor compactibiliteitsweergave en dan de site toe te voegen.

Laatst bewerkt:
die compactibiliteitsweergave is ingeschakeld, die had ik al nagekeken,
overigens heb ik aangevinkt:
alle websites met de compactibiliteitsweergave weergeven,
helaas help dit dus ook niet...........

Ik heb nog een website gevonden waar meer site staan die niet werken met IE8. KLIK
Volgens het artikel wordt er aan gewerkt.

hoi,

ik heb het probleem ook een keer gehad met flash. ik heb flash.ocx vervangen door een andere flash.ocx en het helpte!

probeer dit anders eens met urlmon.dll

groetjes, rikxp

hoi,

ik heb het probleem ook een keer gehad met flash. ik heb flash.ocx vervangen door een andere flash.ocx en het helpte!

probeer dit anders eens met urlmon.dll

groetjes, rikxp

ik heb 32 keer het bestand urlmon.dll staan in div mappen, varieerend van grootte,
welke zou ik moeten vervangen dan ? Heb een nieuwe gedownload, maar die is maar 446732 bytes

flash heb ik verwijderd, hielp ook niet..........

hoi,

ik denk die ene in de system32 dir.

groetjes, rikxp

P.S.: met dat flash gaf ik een voorbeeld van een soortgelijke fout die ik een keer had. jij hoefde hem niet te verwijderen.;)

ik heb die urlmon.dll vervangen, maar heeft ook niet geholpen
heb flash weer nieuw geinstalleerd,
ik open die site wel Firefox, daar opent die wel.

misschien een keer regsvr32 eroverheen laten gaan.
anders IE8 opnieuw installeren.

en anders weet ik het ook niet meer...

misschien een keer regsvr32 eroverheen laten gaan.
anders IE8 opnieuw installeren.

en anders weet ik het ook niet meer...

ik heb dat nauurlijk gedaan
via start/uitvoeren ingetypt:
regsvr32 urlmon.dll
toen ok
en las
DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd

ik gebruik wel zolang Firefox,
dank voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.