Foutmelding in Nero: advrcntr2.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
681
Hey Helpmijers! :D

In het brandprogramma Nero 6.6 Ultimate krijg ik een foutmelding als ik een Mp3 bestand op een cd wil plaatsen! Als ik daarna op ok klik gaat hij wel verder maar moet ik dat bij elk nummer doen! Verschrikkelijk irritant!
Het gaat om de volgende foutmelding:

This program requires the file advrcntr2.dll, wich was not found on this system.

Kan iemand me helpen om weer mp3 te branden zonder die vervelende irritante foutmelding?

Ter informatie indien nodig heb ik ook nog als PlugIn om mp3´s te kunnen importeren gebruikt: Nero Mega Plugin Pack

Ik hoop dat jullie mij uit deze BRAND kunnen helpen, en natuurlijk zo snel mogelijk.. anders verBRAND ik! :D

Groetjes en alvast Super erg bedankt! Stefan :thumb:
 
de 'DLL' downloaden ( http://www.dll-files.com/dllindex/pop.php?advrcntr2)en deze in de map 'C:WINDOWSsystem32' neerzetten. Ga naar 'Start' en 'Uitvoeren', Geef de opdracht 'CMD' om de DOS-opdrachtregel te starten. Dan moet je het commando 'regsvr32 advrcntr2.dll <ENTER>' geven, waardoor die 'DLL' officieel aangemeld wordt bij het systeem .
 
ik snap dit niet? het is tog een google vraag wat heeft nou met mensen die zich gedragen als semi moderator? jij probeerd beetje slim te zijn of nie?
Sorry Tomtom1, maar denk dat je toch eerst moet kijken wie jou ergens op wijst.:rolleyes:
Mensen stellen hier de vragen en zitten niet op een antwoordt te wachten dat het wel "heel simpel" op google te vinden is. Zoeken op het internet is ook een kunst opzich.;)
 
Laatst bewerkt:
jij ook nog ff slijme

echt altijd van zulke discussies hier met jullie, gister ook al omdat ik superantispyware aanraadde met iemand van het bestuur ofzo en nu omdat ik zeg dat het google vraag is, jezus
 
Begin nou niet hier ook nog een discussie. Waar jij op doelt was niemand van het bestuur of de Helpmij crew.:mad: Beter opletten graag. Ik heb bewust die discussie verwijderd.
 
de 'DLL' downloaden ( http://www.dll-files.com/dllindex/pop.php?advrcntr2)en deze in de map 'C:WINDOWSsystem32' neerzetten. Ga naar 'Start' en 'Uitvoeren', Geef de opdracht 'CMD' om de DOS-opdrachtregel te starten. Dan moet je het commando 'regsvr32 advrcntr2.dll <ENTER>' geven, waardoor die 'DLL' officieel aangemeld wordt bij het systeem .

Super! Dit soort reactie's moet ik hebben! :D
Ik ben het hellemaal eens met jouw en met Crash!
Die opmerkingen van: Google ff.. daar kom ik nooit uit!
HARTSTIKKE BEDANKT! IK DENK DAT HET PROBLEEM NU OPGELOST IS!? GA HET NU UITPROBEREN!
 
gozer, ik neem de moeite, en dan zeg je nog google ff daar heb ik niks aan, heb je me bericht gelezen

ten eerste staat niet google ff, maar als bovenstaande niet lukt help ik je niet verder meer, je bedankt me nie eens voor moeite ofzo, ik heb al gewist!

en die oplossing had ik gozer als je me bericht verder las
 
Laatst bewerkt:
@Tomtom1,

1. Je hoeft niet iemand met 'gozer' aan te spreken, dit staat niet echt netjes.
2. Je gaf zelf duidelijk aan, dat dit soort vragen makkelijk op Google te vinden zijn. Mensen stellen niet voor niets hun vraag hier op Helpmij.;)
3. Hier op Helpmij houden we niet van dit soort gedrag.(neem bijvoorbeeld bericht nummer 5 en 8)
4. Ik heb je eerder verzocht geen hele zinnen in hoofdletter neer te zetten in je uitleg.(zie de "discussie" in de topic waarnaar je verwees)
5. Een vriendelijk verzoek je normaal te gedragen.
 
Laatst bewerkt:
@Tomtom1,

1. Je hoeft niet iemand met 'gozer' aan te spreken, dit staat niet echt netjes.
2. Je gaf zelf duidelijk aan, dat dit soort vragen makkelijk op Google te vinden zijn. Mensen stellen niet voor niets hun vraag hier op Helpmij.;)
3. Hier op Helpmij houden we niet van dit soort gedrag.(neem bijvoorbeeld bericht nummer 5 en 8)
4. Ik heb je eerder verzocht geen hele zinnen in hoofdletter neer te zetten in je uitleg.(zie de "discussie" in de topic waarnaar je verwees)
5. Een vriendelijk verzoek je normaal te gedragen.

je vergeet een aanhalingsteken bij ''gozer'';) mensen afkraken:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haa ff aangepast, ik zag er 2;) en de ander 1ik had die van mij al aangepast;)
 
haa ff aangepast, ik zag er 2;) en de ander 1ik had die van mij al aangepast;)
Beetje zielig als je daarop een Supermoderator wil gaan aanspreken vind je niet? Iedereen maakt wel eens type fouten.:rolleyes: Ik zou zeggen hou rekening mee met wat ik je aangegeven heb, hiermee einde discussie.
 
THX crash!

Crash hartelijk bedankt voor je professionele oplossing, heeft mij ook goed geholpen. Je hebt gelijk wat betreft DO...TOMTOM1 en gewoon negeren dat soort mensen! nogmaals bedankt, Solis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan