foutmelding in office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

toytoy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Ik krijg in office 2013 een foutmelding als ik die wil installeren, dan krijg ik in beeld van haal de 32 bits er af.

Waar vind ik die en hoe moet dat? Oh ja, heb een windows 8 , rampding.

alvast bedankt.

Er wordt gezegd/gemeld dat je al een versie van Office 2013 op je pc hebt?
Probeer de verwijder-instructies op deze webpagina en probeer daarna de installatie opnieuw.

Tijs.

Dank je wel voor je antwoord, maar verwijder ik met fix it niet nog meer bestanden?

Office die er op stond is er af, alleen komt de nieuwe office er niet op. Doe ik dan iets fout? melding blijft komen van 1713.

Ik heb in winrar dit staan.

O15CTRRemove.diagcab

Kan ik dat verwijderen?

Laatst bewerkt door een moderator:
@toytoy,

Je bumpt je bericht wel erg snel in nog geen 2 uur. Dit is niet toegestaan, je mag je bericht pas omhoog halen na 24 uur. Overigens heb ik 2 berichten samengevoegd, je kan prima info aanvullen indien er nog niemand gereageerd heeft.

Ik heb nu een office enterprise 7 , maar hij pakt die niet. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik krijg steeds mappen in beeld.

Heb een code erbij.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen toyboy,

Heb je bericht even naar office algemeen verplaatst hoort hij beter thuis als in hardware

Goedemorgen Modag

En waar kan ik dat dan weer vinden? Hier dus. en niemand weet het dus, schiet op zo, fijn dat windows 8 .

Laatst bewerkt:
nou mailtje of het opgelost is lijkt mij niet.

Als het goed is weet ik morgen meer, dan krijg ik een andere cd.

Niet opgelost.

Ik krijg steeds in beeld dat je akkoord moet gaan met de gebruikers overeenkomst, maar dat heb ik al gedaan, Wie weet hoe ik dat weg krijg?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Niemand??

Wat dit voor forum is weet ik niet, maar ik ben er klaar mee!!

Laatst bewerkt:
Dat komt (wat mij betreft) goed uit, want met zo'n reactie voel ik niet de behoefte om nog maar 1 seconde te besteden aan jou en je problemen.

Tijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan