foutmelding in Outlook Express

  • Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
252
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een probleem met het ontvangen van e-mail. Ik ontvang weliswaar e-mail, maar dan krijg ik op een gegeven ogenblik de melding : ” in msimn.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten” enz. Voordat ik bij deze melding op ok klik, kan ik mijn mail normaal lezen en overbodige mail verwijderen. Maar als dan outlook express is afgesloten en ik het later weer opstart, krijg ik alle mail die ik voorheen al ontvangen had weer binnen en weer dezelfde foutmelding.
Spyware-programma en virusscanner (Norton – AVG) gedraaid, schijfcontrole en systeemherstel gedaan, verschillende keren opnieuw opgestart, maar het probleem blijft.
Windows XP en Outlook Express 6. Ik kan Outlook Express bijna niet meer openen, want ik krijg ieder keer weer de hele bulk dezelfde berichten binnen.
Wie kan me helpen??
Gr. Jan
 
Ik ben blij deze vraag te vinden, zo weet ik dat ik niet alleen ben.
Echter, ik geraak niet verder dan "bezig met ontvangen bericht 1 van 10" en dan is het voor mij gedaan. Ik ontvang niets.

Ik kan ze wel lezen via de site van Scarlet. Maar meer niet::confused:

Het probleem is er pas sinds vandaag rond 11.00uur.
 
:)
bedankt voor de link, had zelf ondertussen een post op dit forum gevonden uit 2003, maar ik verstond er geen jota van.

Ik had carefighter als antispam en heb deze verwijderd, .... en ge gelooft het nooit : alles werkt terug normaal.

Ga ik nu niet overspoelt worden met Spam ? Ik werk met AVG als antivirus

bedankt:thumb:
 
Als je voorheen veel SPAM kreeg (en dat neem ik aan anders heb je geen anti spam pakket) zul je nu weer net zoveel of zelfs meer krijgen.

Misschien een ander anti spam pakket? ik gebruik zelf die van ETRUST. Die bevalt me wel goed. Maar er zijn er natuurlijk nog veel meer...
Dus of je accepteerd de SPAM of je gaat op zoek naar een ander pakket.
Overigens kan het ook zo zijn dat als je hem nu opnieuw installeerd je geen probleem meer hebt.

SUcces
 
Hallo Frankieboy en Brakeleer, Bedankt voor de hulp en het ligt inderdaad aan Caretaker antispam, want die had ik gistermiddag naast spamihilator geinstalleerd. En aangezien ik geen mail meer binnenkreeg heb ik mijn vraag nog maar bezocht en zag de antwoorden. E
Dus toen snel Caretaker antispam verwijderd en Outlook express maar weer eens gestart. En toen stroomden er opeens 70 berichten binnen, waaronder ook de berichtjes van helpmij over jullie reactie maar ook tig spamberichten, die er eigenlijk uitgefilterd moesten worden door spamihilator. Ik :evil: naar spamihilator en wat bleek? Niet meer aanwezig, waarschijnlijk verwijderd door die sh.. Caretaker. Maar nu werkt alles weer vanouds en houd ik me maar weer alleen bij die goede vertrouwde spamihilator.

Dus nogmaals bedankt
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan