Foutmelding in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

RedHill

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
37
Hallo, sinds kort krijg ik een foutmelding als ik vanuit Outlook wat wil verzenden. Bij details staat bij 'fouten' niets, maar bij 'taken' dat er een waarschuwing is bij het te verzenden bericht. ... geen verdere details.
Het te verzenden bericht blijft in 'UIT' staan, maar wordt wel verzonden (meerdere malen getest). Van alles geprobeerd; systeemherstel, accounts gewist en opnieuw gemaakt. Wat valt hier aan te doen. Ik heb AVG als virusscanner... deze ook geprobeerd met emailscan uitgeschakeld...
Bedankt vast...
Eric.
 
Reactie op Maikel

Het is heel summier; je ziet (vanuit Outlook) een venstertje met een geel gevarendriehoek met daarnaast de tekst;

"Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken. Raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details."

Bij de tab 'Fouten' staat echter niets, maar bij de tab 'Taken' staat (o.m.) het volgende;
(eerst geel gevarendriehoekje) dan; (onder taken)"1 bericht(en) verzenden met pop3.tiscali.nl(1). (onder Status); Waarschuwingen. (onder Verbinding) LAN-netwerk

Ik merk verder op dat ik AVG-anti-virus heb en al eens heb geprobeerd te verzenden met de email-scanner uitgeschakeld.
Inkomende post levert geen probleem op...

Bedankt vast voor het meedenken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan