gcjvanbeek
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2006
Hallo,
Bij het uitvoeren van een Query (berekening van het aantal dagen dat iemand ziek is) krijg ik in een aantal velden "Dagen"een foutmelding.
(Zie de bijlage)
De Query die ik wil gebruiken is :
Voor het veld "Dagen" krijg ik een fout# als "Datum Herstelmelding" is null.
Als ik de conversion function CInt verwijder, verdwijnt de fout#, maar het veld blijft leeg.
Het lijkt erop dat de waarde B niet bij de rest van de expressie opgeteld kan worden.
Wie kan me helpen?
Bij het uitvoeren van een Query (berekening van het aantal dagen dat iemand ziek is) krijg ik in een aantal velden "Dagen"een foutmelding.
(Zie de bijlage)
De Query die ik wil gebruiken is :
Code:
SELECT Verzuim.RelID, Verzuim.[Datum ziekmelding], Verzuim.[Datum herstelmelding], Verzuim.Maandnz, Verzuim.[Aantal uren ziek], CInt([B])+CInt(([Datum herstelmelding]-IIf([Datum ziekmelding]>=#7/1/2008#,[Datum ziekmelding],IIf([Datum ziekmelding] Is Not Null,#7/1/2008#,[Datum herstelmelding]-[A])))) AS Dagen, IIf([Datum herstelmelding] Is Null,0,(DatePart("d",[Datum herstelmelding]))) AS A, IIf([Maandnz] Is Null,0,(-DateDiff("d",[Maandnz],DateSerial("2008",DatePart("m",[Maandnz])-1,"1")))) AS B
FROM Verzuim;
Voor het veld "Dagen" krijg ik een fout# als "Datum Herstelmelding" is null.
Als ik de conversion function CInt verwijder, verdwijnt de fout#, maar het veld blijft leeg.
Het lijkt erop dat de waarde B niet bij de rest van de expressie opgeteld kan worden.
Wie kan me helpen?