foutmelding in Script Internet Explorer bij afdrukken mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Sinds vandag krijg ik bij het afdrukken bij mijn mail de volgende melding:
Fout in het Script Internet Explorer
Regel: 1345
Teken: 1
Fout: niet nader te omschreven fout
Code: 0
URL://C:WINDOWS\Systeem32\shdoclc.dll/preview.dlg
Wat kan dit zijn en wie kan mij helpen?
Groet, Ruut

Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

foutmelding e-mail

Via de suggeste van mario gedaan en opgelost.
Bedankt en groet, Ruut

Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

Ik heb hetzelfde probleem als Ruut ( na email printopdracht mlding: fout in script, regel 1345, teken 1 en daarom is het printen van de mail niet mogelijk) Ik heb bovenstaande oplossingen geprobeerd, maar bij mij helpt het niet of ik doe iets verkeerd. Ben niet goed thuis in de computerkennis en werk nog met Windows ME. Wat kan ik nog doen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan