Foutmelding in/uitvoer bij openen document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ten productions

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Ik krijg met het opstarten steeds dezelfde foutmelding.
Ik gebruik op verschillende pc's in 1 netwerk en wil vanuit de verschillende pc's een spreadsheet kunnen bewerken. Ik krijg deze maar op een pc open. De rest geeft de foutmelding dat het alleen lezen is terwijl het bestand nergens anders geopend is

Bijlagen

• openofficein uitvoerfout.jpg
    openofficein uitvoerfout.jpg
    99 KB · Weergaven: 123
Dit heeft vermoedelijk niet met dat specifieke document te maken, maar meer met een verwijzing naar een macro die niet kan worden gevonden.

Kan het zijn dat op de originele pc een macro staat opgeslagen die op de andere pc's niet wordt gevonden ?

Via Extra > Macro's > Macro's beheren > OpenOffice.org Basic > Beheren
kom je bij een tab genaamd Bibliotheken.

Kijk daar even of daar een verwijzing staat naar een bestand dat niet meer bestaat oid en verwijder dat.
Dan zou de fout moeten zijn verholpen.

Bestand openen "alleen lezen"

Mijn probleem is dat ik wel bestanden kan openen, maar geen melding krijg dat het bestand al door iemand anders wordt bewerkt. In dat geval zou het bestand bij de 2e gebruiker "alleen lezen" moeten zijn. Dat gebeurt echter niet! Zowel bij spreadsheets als bij wordbestanden...

Mijn probleem is dat ik wel bestanden kan openen, maar geen melding krijg dat het bestand al door iemand anders wordt bewerkt. In dat geval zou het bestand bij de 2e gebruiker "alleen lezen" moeten zijn. Dat gebeurt echter niet! Zowel bij spreadsheets als bij wordbestanden...

Welkom,

Je stelt je vraag in een topic van iemand anders die ook nog over open office gaat. Mijn vermoeden is dat jij office van Microsoft gebruikt.

Graag een eigen vraag aanmaken voor je probleem.

Open Office

Sorry, ik maak inderdaad gebruik van .doc en .xls bestanden, maar wel met de applicatie Open Office. Ik zal het probleem ook in een eigen topic nog eens aankaarten. Bedankt in ieder geval voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan