Foutmelding in Word

• Onderwerp starter Onderwerp starter Din
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Din

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
Alle programma's van Office 2003 werken prima, behalve Word. Ik kan nog geen 4 regels typen of ik krijg alweer een foutmelding, te weten: Er is een fout opgetreden blah blah blah, ik kan dan kiezen voor het verzenden van een rapport of niet. Vervolgens gaat hij dus Word afsluiten en opnieuw opstarten. Dan typ ik weer een paar woorden en dan begint het van voren af aan.

Welkom op Helpmij!

Misschien word opnieuw installeren? Als word alleen niet verwijderd kan worden, dan mogelijk heel office 2003 opnieuw installeren.

Dat heb ik al een keer gedaan. Het heeft niets geholpen.

Zou je dan hier de gehele foutmelding willen plaatsen? Misschien dat we dan met een beetje googlen een oplossing kunnen vinden.:)

Waarschijnlijk was tijdens de installatie van Word al fout gegaan, misschien veroorzaakt doordat bepaalde bestanden corrupt waren door een vuile cd?

Ik zal zoals Tanja1968 aan je voorstelde maar gaan doen.

Dennis.

ER is een fout opgetreden in Microsoft Office Word en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.

De gegevens waarmee u werkt, zijn mogelijk verloren gegaan. Het werk wordt door M.O.W. hersteld. etc. etc.

Rapport verzenden / Niet verzenden

Ja, zo'n melding kun je wel standaard noemen bij Microsoft producten, het is de vraag waardoor het komt.

Misschien Word opnieuw installeren en vergeet niet de cd even schoon te maken.

Dennis.

Helaas, die melding is een beetje erg standaard. Heb je nog programma's draaien die mogelijk een conflict geven met Word. Dus bv een ander tekst programma?

Geplaatst door Din
Dat heb ik al een keer gedaan. Het heeft niets geholpen.
Sorry, dit bericht had ik niet gezien. Ik loop dus achter, excuus hiervoor.

Dennis.

Zoek het bestand Normal.dot eens op en verwijder het.
Er wordt een nieuwe Normal.dot aangemaakt als je Word opnieuw opstart.
Dit is bij problemen met Word altijd te proberen; baat het niet, dan schaadt het ook niet.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Er wordt een nieuwe Normal.dot aangemaakt als je Word opnieuw opstart.
Dit is bij problemen met Word altijd te proberen; baat het niet, dan schaadt het ook niet.

Guus.
Over het bestand Normal.dot gesproken trouwens, een macro virus kan vaak de boosdoener zijn voor het ontregelen van dit bestand.

@Din, je zou je pc op de aanwezigheid van virussen moeten scannen.

Dennis.

Hai Din, :D

Word 2003 staat er bekend om eruit te klappen mbt tot de spellingscontrole wellicht is dat bij jou ook het geval.

Ga eens naar Extra/opties/Spelling en grammatic
Druk op aangepaste woordenlijsten.
Kijk onder Nederlands standaard:
Staan daar extra lijsten aangevinkt: juridisch, etc..?

Zet deze allen uit?
Helpt dit?

Probeer ook eens heel de spelling uit te zetten op het tablad spelling: vinkje weghalen bij spelling controleren tijdens het typen.

Het is maar een gokje, de storing is immers te algemeen.

See Yah!
:thumb:

Geplaatst door Guus abc
Geplaatst door DENNIS90
Over het bestand Normal.dot gesproken trouwens, een macro virus kan vaak de boosdoener zijn voor het ontregelen van dit bestand.
Geplaatst door joost verdaasdo
Word 2003 staat er bekend om eruit te klappen mbt tot de spellingscontrole wellicht is dat bij jou ook het geval.
Kortom, het kan dus van alles en nog wat zijn.:D :D

Guus.

Bedankt joost verdaasdo.
Ik heb het aangepast, 10 zinnen getypt EN GEEN FOUTMELDING. Ik denk dat het nu verholpen is. Ik ben erg blij!!! BEDANKT IEDEREEN!!!

:D :D

Hai Din, :D

Zeg maar Joost Verdaasdonk aub! (Forum slikte de overige tekens niet)

Graag gedaan! :thumb:

O vergeet ik nog:
Druk jij op deze pagina rechtsonderin nog even op: Vraag is opgelost? (om deze als zodanig aan te merken)

See Yah! :thumb:

Hai Tanja, :D

Dank je! :o (heb deze aan de lijve ondervonden...enne ben nogal een graver dus...) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan