Foutmelding in XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Berichten
601
Hoi,

Ik heb windows XP op mij pc.
Regelmatig krijg ik de foutmelling,


<
Cannot find import; DDL may be missing, corrupt, or wrong version
File ''rtl70.bpl",error 126
<


Omdat ik niet goed weet wat ik daarmee aan moet, graag hulp.
 
Heb jij Hitmanpro op je pc staan ?
Welke virusscanner(s) ?
 
leg de xp cd er in en type dit commando sfc/scannow in de uitvoer box dit kan even,
duren
 
Heb je dan mogelijk spydoctor draaien?
 
Laatst bewerkt:
Als ook daar het antwoord ontkennend op luidt, doe dan eens een volledig scan op spyware en laat het progje (Adaware) eens alle verdachte sleutels verwijderen.
 
foutmelding

ik heb inderdaad spydoctor draaien
 
Verwijder die maar eens. Grote kans dat je probleem is opgelost. Is het een versie waarvoor je betaald hebt, of is het een gratis versie?
 
melding.


Ik heb al van alles geprobeerd, maar helaas als ik internet open krijg ik tekens die ene melding.
Allereerst ben ik naar software in het configuratiescherm gegaan.
In de map software staat Spyware doctor 4.0, als ik deze aanklik en vervolgens klik op Verwijderen, krijg ik de volgende melding;
Bestand"C;\Programe Files\Spyware Doctor\unins000.dat" bestaat niet. Kan het programma niet verwijderen.
Als ik vervolgens naar de map Deze computer ga en klik op c en ga naar de map Program Files dan staat daar in de rij Spyware Doctor.
Als ik dee map Spyware Doctor wil verwijderen (rechter muis klik enz.) dan krijg ik uiteindelijk de melding;
Kan sdhelp.exe niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.
Verder heb ik Adaware SE gedraaid, maar die kan niets vinden

Ik zou niet weten, wat nog meer te doen.
 
Doe dat eens in veilige modus, en kijk eerst in taakbeheer of deze niet erin staat, anders het proces killen.

Ook met Unlocker moet het kunnen.

Volgens alle info op internet, wordt het veroorzaakt door meerdere virusscanners te gebuiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan