Foutmelding Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Elke keer als incredimail geopend wordt kom deze foutmelding in beeld:
aanmelding op kpnmail.nl mislukt
logon failure: unknownuser or password

Dit is niet mijn email adres, voor het geval jullie het willen weten.
er kan wel gewoon mail ontvangen en verzonden worden, alleen dit bericht komt steeds in beeld. Je moet wel 5 of 6x klikken om het weg te krijgen. Dat lukt uiteindelijk ook wel, maar als het programma opnieuw geopend wordt krijg je weer hetzelfde scherm.

groet
Adelheid

Dus je hebt geen KPN adres of dergelijke?

Dan gewoon dat account weghalen bij alle accounts !!

Sorry voor de onduidelijkheid. Ik persoonlijk niet, maar mijn vriendin heeft wel dat account. Bij haar is dit ook het geval. Zij heeft een nieuwe computer en alles moest weer opnieuw geinstalleerd worden. Toen was zij haar password kwijt en heeft deze opnieuw weer aangevraagd. Dit is nu ok, alleen krijgt zij nu steeds deze melding in beeld als zij incredimail opstart.

Dan zal er een storing zijn bij KPN..... is het al lang of nu net?

Sinds vanmorgen. Ze heeft kpn ook al gebeld, maar volgens hun moet het wachtwoord en alles goed zijn, want zij wilde al een nieuw wachtwoord aanvragen, maar dat hoefde niet. Ze zeiden als je kunt inloggen op "mijn kpn" dan moet het goed zijn. Niet dus! Het gekke is dat incredimail dus wel gewoon werkt, maar dat dat scherm steeds verschijnt.

Account al eens opnieuw ingesteld?
Let op punten, komma's, spaties en dergelijke.....
Er gaat duidelijk iets niet goed met die combinatie en wat KPN zegt is waar, als je met dezelfde gegevens in kunt loggen op webmail dan is het daar goed mee.
Na het ontvangen van het nieuwe wachtwoord dit wel gewijzigd in het account?

Weet je, in de originele brief van kpn stond een gebruikersnaam (email adres). Die is destijds veranderd in het huidige e-mail adres, toen raakte ze haar wachtwoord kwijt. Inmiddels dus een nieuwe gekregen. Deze ook weer gewijzigd in een voor haar gemakkelijk ww. Niks aan de hand zou je denken. Er is ook Outlook geinstalleerd.....Die was dus eerst haar email account, maar die is dus nu gewijzigd in incredimail. Het is om gek van te worden, want ze roept me er steeds bij , maar ik weet ook niet wat zij allemaal doet of niet doet.
We proberen bij het invullen van dat scherm ook allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden maar niks schijnt te helpen. Ik weet het, dit is een heel wazig verhaal maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Sorry
Hoe moet je een account opnieuw instellen dan?

Account verwijderen en opnieuw toevoegen.
Ik heb zelf geen IM meer dus ik ken de taakbalk niet uit mijn hoofd helaas....
Er gaat gewoon iets fout met de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord, iets anders is het niet.

Waar moet de account verwijderd worden? BIj incredimail? Hoe moet dat? Wat ook zo vreemd is, als ik bij mijzelf kijk bij IM bij "tools", dan krijg ik o.a. te zien internetopties en accounts, maar bij haar staat alleen internetopties. zo vreemd

Als je nu bijvoorbeeld al kijkt naar het eerste venster, waar staat "accounts" daar gaat het al mis bij haar. Er staat dus wel "options", maar niet "accounts"

:) ALS je IncrediMail opent gelijk in linkse hoek boven optie Hulpmiddelen en kik ff screenshot :thumb:
6tlitu.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan