Foutmelding installatie Adobe Creative Suite 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hippiehip

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Wanneer ik Adobe Creative Suite 2 installeer krijg ik de melding dat ik niet over voldoende RAM-geheugen beschik. Terwijl ik dit programma voorheen wel altijd op mijn computer had staan en geen problemen had met de installatie ervan. Onlangs heb ik nieuw 512 intern geheugen in mijn computer laten zetten, kan dit van invloed zijn op mijn probleem?

Wie kan informeren/helpen?

Groet hippiehip

Welkom bij Helpmij.nl, hippiehip

Ik heb begrepen dat out of memory fouten vaak niets met het geheugen te maken hebben. Wat hier dan wél aan de hand is is mij niet duidelijk, zeker gezien het feit dat het met minder geheugen wél goed draaide. Kan er iets met de bestanden gebeurd zijn? een corrupte file misschien? Volgens de site van Adobe kan dat ook wel eens een O.O.M fout geven.

Ik heb een inmiddels een versie van een kennis geprobeerd, maar hetzelfde probleem blijft. Hij zeurt dat ik minstens 384 mb RAM geheugen moet hebben. Nou heb ik een in mijn computertje rondgekeken bij systeeminfo, blijkt dat ik 256 fysiek geheugen heb (dit is toch RAM?). Terwijl ik net 512 nieuw geheugen heb gekregen... Staat er nu iets verkeerd ingesteld? Zo ja hoe pas ik dit aan? Of hebben ze gewoon te weinig geheugen geplaatst?

ER BLEEK INDERDAAD TE WEINIG GEHEUGEN TE ZIJN GEPLAATST (256). HEB INMIDDELS NIEUW GEHEUGEN EN DUS IS HET PROBLEEM OPGELOST!!!

Laatst bewerkt:
Kijken hoeveel RAM je hebt kan heel makkelijk met het het programma everst.
Hier kan je everest downloaden.
Ga in het programma aan de linkerkant naar Moederbord --> Geheugen.
Bij Totaal staat wat er in je pc zit.

Dank je wel! Ga ik gewoon terug naar de computerwinkel. Hebben ze daar iets niet helemaal goed gedaan...

Ja idd, 256 fysiek geheugen (dit is toch RAM neem ik aan). Ik heb dus onlangs 512 ddr 400 mhz/pc3200 gekregen (volgens mijn kassabon), dit betreft toch het fysieke geheugen? Of ben ik nou zo'n muts (heb niet echt veel verstand van computers hoor!).

:p Je zal je wel rot lachen!!! Maar goed, bedankt voor je hulp. Ik ga gewoon ff naar de pc-shop en dan komt het allemaal weer goed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan