Wanneer ik dubbelklik op een willekeuring bestand dan krijg ik de volgende melding:
HP Smart Web Printing:
Een ongeblik geduld. Windows is bezig met het configureren van HP Smart Web Printing, dan komt het onderstaande naar voren:
InstallShield DLL Custiom Action:
Failed to extract file Dll_.ini from the binary table.
Dit is naar voren gekomen toen ik mijn HP 4100 ging verwijderen, ik heb dit verwijderd via Software, alleen nu zie ik dat niet alles verwijderd is. De bestanden die er nog staan kan ik ook niet handmatig verwijderen.
Verder is me laptop erg traag, ik wou cc cleaner installeren maar dit start niet eens op.
Ook wou ik Adware draaien dan krijg ik deze melding:
Windows installer:
De tijdelijke map staat op een vol station of is niet toegankelijk. Maak schrijfruimte vrij of controleer of u
gemachtigd ben om in de Temp te schrijven.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
HP Smart Web Printing:
Een ongeblik geduld. Windows is bezig met het configureren van HP Smart Web Printing, dan komt het onderstaande naar voren:
InstallShield DLL Custiom Action:
Failed to extract file Dll_.ini from the binary table.
Dit is naar voren gekomen toen ik mijn HP 4100 ging verwijderen, ik heb dit verwijderd via Software, alleen nu zie ik dat niet alles verwijderd is. De bestanden die er nog staan kan ik ook niet handmatig verwijderen.
Verder is me laptop erg traag, ik wou cc cleaner installeren maar dit start niet eens op.
Ook wou ik Adware draaien dan krijg ik deze melding:
Windows installer:
De tijdelijke map staat op een vol station of is niet toegankelijk. Maak schrijfruimte vrij of controleer of u
gemachtigd ben om in de Temp te schrijven.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatst bewerkt: